om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Zoals je hier kon lezen hebben we kortgeleden functionaliteit beschikbaar gesteld waarmee medewerkers in de Youforce app inzicht hebben in hun eigen verzuim.
Vanaf nu is dit inzicht ook toegankelijk via Mijn Youforce. We gebruiken hiervoor hetzelfde recht als in de Youforce app. In autorisatie beheer is dat:
Het advies blijft om dit recht toe te kennen aan de autorisaties van alle medewerkers.
Het enige dat je vervolgens nog moet doen als beheerder is de link in Mijn Youforce toevoegen. Je doet dit via Configuratie links Mijn Youforce. Voeg het proces Persoonlijk verzuim toe aan de weergave Persoonlijk zoals je hieronder in het voorbeeld kunt zien.
Als een medewerker op de link klikt opent een nieuw tabblad met daarin direct een overzicht van:
De medewerker kan ook de details van het ziekteverzuim bekijken net zoals de manager dit al kan.
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.