Mijn Communities
Help

Onderhoud Flex Benefits op 29 december vanaf 18:00 uur

door André Visschers

Op donderdagavond 29 december zal Flex Benefits vanaf 18:00 uur tijdelijk niet beschikbaar zijn wegens onderhoud.

Het onderhoud betreft wijzigingen in de configuratie van de koppeling met HR Self Service. Flex Benefits zelf wordt niet gewijzigd.

4 Opmerkingen
door Bart Kok - Gemeente Venlo

@André Visschers wij hebben gepland om rond 16:00 uur de jaarwizard van Flex te draaien. Is het verstandig om dit vandaag uit te voeren gezien de onderhoudswerkzaamheden?

door André Visschers

@Bart Kok - Gemeente Venlo  Dat is geen probleem. Je kunt de jaarwizard gerust draaien.

Stieneke Oosting BO
CONTRIBUTOR **
door Stieneke Oosting BO

ik heb gisteravond tijdens het onderhoud de wizzard gedraaid en zie vandaag geen budget. Is de nachtverwerking wel gebeurd? Hoe  kan ik dan controleren? Heb afroep werknemer HSS en TM ook al uitgevoerd.

door André Visschers

@Stieneke Oosting BO  Het onderhoud op 29 december is goed uitgevoerd.  De nachtverwerking tbv de "wizard jaarovergang" is in de nacht van 29 op 30 december in het algemeen ook goed uitgevoerd. Als je specifieke vragen hebt over wat er met jullie gegevens is gebeurd, kun je dan een request aanmaken bij het Service Center?