Mijn Communities
Help

Onderhoud zaterdag 11 juni van 06:00 tot 14:00 uur

door Rene Gravemaker (Bijgewerkt ‎18-05-2022 13:50 door Rene Gravemaker VISMA )

In verband met onderhoud aan de infrastructuur van Youforce zijn het Youforce Portaal en alle achterliggende applicaties verminderd tot niet beschikbaar op zaterdag 11 juni tussen 06.00 en 14.00 uur.

11 Opmerkingen
Inez Viallé
CONTRIBUTOR ***
door Inez Viallé

Ik kreeg altijd E-mail van dit soort meldingen, maar ontvang sinds 2 weken geen e-mail.

Jar1k
CHAMPION *
door Jar1k

Hoi Inez, ik en een collega hebben dit probleem ook, maar dan bij de SS-community. Navraag bij onze ICT-afdeling leert dat er verschillende Gmail adressen gebruikt worden door Visma om die mails te versturen, waarvan sommige geblacklist worden op publieke blacklists. Wij zijn nu al langer dan een maand in afwachting van terugkoppeling/oplossing door Raet en worden al tijden niet goed geïnformeerd vanuit de community. Het is niet te doen om overal langs te gaan klikken om te zien of je iets gemist hebt.

Jar1k
CHAMPION *
door Jar1k

(Voor de goede orde; we zijn geabonneerd)

Inez Viallé
CONTRIBUTOR ***
door Inez Viallé

Daar ben ik het helemaal mee eens en vind het raar, dat er vanuit Visma Raet geen reactie komt. Het kan eigenlijk niet aan hier liggen, want mijn collega @Anonymous krijgt wel de e-mails die hij gelukkig aan mij doorstuurt.

Jan_Laurijsen
CHAMPION *
door Jan_Laurijsen

@Inez Viallé  en @Jar1k  Ik ad dit probleem ook en heb het opgelost door bij mijn abonnementen een wijziging door te voeren van Alles -> Naar gedeeltelijk ( wel opslaan) -> en vervolgens weer op Alles ingesteld. Hierna ontving ik de mailberichten weer.Abonnementen aanpassen.png

Inez Viallé
CONTRIBUTOR ***
door Inez Viallé

Dank je wel. Ik ga het meteen proberen.

 

Jar1k
CHAMPION *
door Jar1k

Bedankt Jan, ik wil alleen een gedeeltelijk abonnement. Ik zal het eens uitproberen.

Inez Viallé
CONTRIBUTOR ***
door Inez Viallé

Ik heb bovenstaande geprobeerd, maar helaas zonder succes.

Ik ontvang nog steeds geen e-mail.

Jar1k
CHAMPION *
door Jar1k

Hier hetzelfde, ook na uitproberen. Ik krijg wel mails over nieuwe berichten over de SS-module, maar geen mails met updates van bestaande berichten.

door Roland van Oel

@Inez Viallé @Jar1k vervelend dat dit voor jullie niet goed werkt op dit moment. Om dit verder uit te zoeken zou ik willen vragen om hier een support ticket voor aan te maken, als dat nog niet was gedaan uiteraard. 

Jar1k
CHAMPION *
door Jar1k

@Rolandk het issue is sinds enige maanden onder de aandacht bij onze Service Manager. Dat heeft helaas nog geen oplossing opgeleverd.