annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Mijn Communities

Registreer u om communities te volgen en een snelkoppeling te krijgen in dit menu Registreer u om communities te volgen en een snelkoppeling te krijgen in dit menu

Vandaag is roze...

Visma eAccounting kleurt vandaag roze!

Net als vorig jaar kleuren wij Visma eAccounting weer een dag roze! Dat doen we om het belangrijke onderzoek naar borstkanker te ondersteunen.

Wereldwijd is oktober de borstkankermaand. Visma steunt Pink Ribbon door onze software roze te maken en een donatie aan Pink Ribbon te doen. Als je ook wilt doneren, kijk dan op de website van Pink Ribbon hoe je dit kunt doen. Samen kunnen wij het verschil maken!

eA-roze-2019.JPG

2 Opmerkingen
CONTRIBUTOR **

Misschien moeten de medewerkers van Visma zich realiseren dat dit heel erg pijnlijk kan zijn voor een aantal gebruikers.

Dat Visma dit doel steunt moeten ze zelf weten maar ik wens niet op deze manier geconfronteerd te worden met een, voor mij zeer pijnlijk, onderwerp terwijl ik gewoon aan het werk ben en een periode probeer af te sluiten.

Wat vervelend om te horen dat je dit als pijnlijk ervaart, dat is absoluut niet onze bedoeling. Natuurlijk hebben we hier begrip voor.

We vinden het belangrijk om dit goede doel te steunen. Door het op deze manier onder de aandacht te brengen bij onze klanten hopen we dat meer mensen zullen doneren, zodat er meer onderzoek gedaan kan worden.

Morgen zal de software weer gewoon blauw zijn.