Mijn Communities
Help

Per 1 mei worden verbeterde scanservices voor AutoInvoice standaard

door TomPronk (Bijgewerkt ‎12-03-2024 15:52 door TomPronk VISMA )

Aan het begin van dit jaar hebben we de verbeterde scanservices geïntroduceerd voor zowel de basis- als de premium versie van de scanservice. Op 1 mei (eerder was dit 1 april) zullen we ook de bestaande scan accounts gaan overzetten naar de verbeterde scanservices. 

 

Wat betekent dit voor jou?

Ik maak gebruik van de basis scanservice

Gebruik je op dit moment de basis scanservice dan is er geen actie nodig, je zult dan per 1 mei vanzelf gebruikmaken van de vernieuwde scanservice. Je maakt gebruik van de basis scanservice als je de facturen instuurt naar kvk-nummer@autoinvoice.nl

 

Uiteraard kan je ook nu al zelf de overstap maken door je te registreren vanuit het Registraties scherm in Visma.net ERP zelf. Let op! Heb je na 20 februari 2024 een nieuw scanaccount aangemaakt op de basis scanservice dan moet je in ieder geval zelf de overstap maken.

 

Ik maak gebruik van de premium scanservice

Indien je de premium scanservice gebruikt dan zul je vanaf 1 mei ook de facturen naar een ander email adres moeten insturen. Om je tijdig voor te bereiden en verstoringen in het interne proces te voorkomen adviseren wij dan ook om nu al zelf de overstap te maken. Dit kan vanuit het Registraties scherm in Visma.net ERP zelf.

 

Bij het gebruik van de premium scanservice stuur je de facturen op dit moment in naar kvk-nummer@go2ubl.nl en dat zal gewijzigd moeten worden naar kvk-nummer@autoinvoice.nl  . Zorg dus ook dat het doorstuur email adres wordt gewijzigd indien de facturen automatisch worden doorgestuurd vanuit het eigen email programma. 

 

De veelgestelde vragen omtrent de vernieuwde scanservices zijn nog terug te vinden in dit communitybericht: Verbeterde scanservices op 09-01 beschikbaar

 

Maak je al gebruik van de verbeterde scanservices dan hoef je uiteraard niets meer te doen.

 

Volledige tijdlijn

1 mei: de bestaande scanservices zijn gemigreerd naar de verbeterde scanservices. Bij gebruik van de premium scanservice moeten facturen ook ingestuurd gaan worden naar kvk-nummer@autoinvoice.nl 


1 juni: De ondersteuning op de huidige premium scanservice stopt, er kunnen geen facturen meer ingestuurd worden naar  kvk-nummer@go2ubl.nl