Mijn Communities
Help

De copiloot: de digitale assistent in Visma eAccounting

door Tessa van Tienen (Bijgewerkt ‎28-05-2024 16:33 door Tessa van Tienen VISMA )

De copiloot is nu beschikbaar in zowel Visma eAccounting Standaard als Pro.

Deze digitale assistent helpt je klanten door essentiële tips aan te bieden vanuit onze software voor een efficiëntere administratie en het optimaal benutten van onze functionaliteiten, van snelle facturatie tot geautomatiseerde betalingen.

Op het screenshot kun je de copiloot zien.

De copiloot.png

8 Opmerkingen
ETannenbaum
CONTRIBUTOR ***
door ETannenbaum

Hoe kan je deze iritante "De copiloot" uitschakelen. Al de genoemde onderwerpen zijn mij inmiddels al bekend en hebben geen meerwaarde voor mij.

door Arnold Westra

Beste @ETannenbaum, Ik heb de copiloot voor je uitgeschakeld. 
Ter verbetering van de gebruikerservaring, zou ik graag willen weten welke onderwerpen in de copiloot,  je wel als meerwaarde zou beschouwen?

apvandam
CONTRIBUTOR **
door apvandam

Zou deze ook graag verwijderd zien, vraag al langere tijd om meer relevantie van het dashboard. Copiloot weg, Hallo weg en (meer) query-mogelijkheden bij de grafische voorstellingen. 

ETannenbaum
CONTRIBUTOR ***
door ETannenbaum

Ik zou op de plek van Hallo, waarin informatie over updates wordt getoond, liever een ToDo checklist zien, waarin ik belangrijke punten en eventueel terugkerende acties in wil zien, dat ik vervolgens kan afvinken. 

door Arnold Westra

Beste @apvandam en @ETannenbaum, ik heb voor jullie beide de Copilot uitgeschakeld.

Ten aanzien van jullie wensen met betrekking tot de informatie, querie en ToDo checklist will ik jullie vragen deze te melden via de ideeën pagina.  

Met jullie inbreng  kunnen wij eAccounting tot een nog hoger niveau tillen.

info8
CONTRIBUTOR ***
door info8

@Arnold Westra ook hier graag co-pilots weghalen overal bvdank !

apvandam
CONTRIBUTOR **
door apvandam

Beste @Arnold Westra,

Heel fijn, dankje. Heb e.e.a. al eerder op de ideeën pagina.  geplaatst, nu maar duimen ?

Mcomm
CONTRIBUTOR **
door Mcomm

Ik maak ook geen gebruik van de Co-piloot maar vindt dat sterretje rechts in je scherm bloed irritant: het staat namelijk altijd in de weg.  Het dekt altijd precies datgene af wat je wilt lezen. (mogelijkheid om aan de gebruiker over te laten of hij dit wil zien of niet?)