Mine produkter
Hjælp

3 hurtige om My Visma

af Thor Lundehoj (Opdateret ‎12-06-2020 12:16 af Thor Lundehoj VISMA )

Du sidder sikkert inde med en masse spørgsmål om My Visma. Vi har forsøgt at give svar på dem, ved at udarbejde en FAQ. Læs med for at få svar på de 3 mest hyppige spørgsmål om My Visma.

 

Får jeg overført mine data fra Visma Løn til My Visma? 

Ja, du får overført data såsom medarbejderstamdata, ferie og fravær helt automatisk. Det betyder, at I fra dag ét kan få gavn af alle de nye muligheder i My Visma.

 

Hvordan sikrer I, at ledere KUN får adgang til det, som de må se?

IT-sikkerhed spiller en stor rolle i alt, hvad vi gør - også i My Visma. Den/de, som er administrator i Visma Løn, får også administratoradgang til My Visma. Alle andre medarbejdere i virksomheden vil derfor som udgangspunkt få medarbejderadgang. Det vil sige, at de kun kan se data på sig selv.

 

Hvordan skal realtidsvisningen af data forstås?

I Mit Visma app- og webudgaven får I adgang til at kunne se data i realtid. Det bliver hermed nemt at have styr på, hvor meget ferie medarbejderen har afholdt og har tilgode. Det kræver dog, at registreringer enten foretages i My Visma, eller at data regelmæssigt indlæses. Data, der findes i Visma Løn og Visma HR, er også tilgængelige i My Visma, uanset hvordan data er registreret/indlæst.

 

Hvis du stadig sidder tilbage med ubesvarede spørgsmål om My Visma, kan de findes her i vores fulde FAQ >>