Mine produkter
Hjælp

Få juridisk assistance af os

af nathalie8

At finde hoved og hale i lovgivningen på løn- og HR-området er ikke altid lige til - især ikke, når lovene så ofte opdateres. Derfor tilbyder vi juridisk assistance, hvor vores kyndige jurister er klar til at svare på spørgsmål, du måtte have om fag- og produktrelevant lovgivning. 

OBS. Servicen er gratis, hvis I har et Premium- eller Professional-serviceabonnement. Hvis I har et Basic- eller Standard-abonnement, kan du stadig benytte servicen mod fakturering. 

Hvor kan jeg anmode om juridisk assistance? 

Du kan anmode om juridisk assistance på Customer Portal. Du kan finde den under ‘opret sag’ i portalen, når du er logget ind.

Hvordan fungerer Juridisk Hjælp? 

Når du klikker dig ind til Juridisk Hjælp, vil du først blive bedt om at indtaste dit spørgsmål. Derefter bedes du svare kort på op til fire opfølgende spørgsmål. De opfølgende spørgsmål hjælper os med at forstå dit spørgsmål endnu bedre, så vi kan give dig så kort og præcist et svar som muligt uden for meget dialog med flere spørgsmål frem og tilbage. 

Personfølsomme oplysninger

Vores juridiske team får hjælp af et internt system - en AI - når du skriver til os via Juridisk Hjælp. Systemet sikrer hurtig afklaring, som vores jurister kan bruge til at udarbejde og sende jer et svar inden for kort tid, så I undgår at vente unødigt. Derfor er det vigtigt ikke at taste personfølsomme oplysninger på dig selv eller dine kolleger, som spørgsmålet måtte omhandle, når du udfylder felterne på siden.

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.