Mine produkter
Hjælp

Hjælp Visma - Husk at logge ind

af Thor Lundehoj

Husk at logge på. Det vil hjælpe os med mere berigende data, så vi kan lave bedre indhold.

Vi i Visma Enterprise A/S, valgte i tidernes morgen (nok nærmere 2017) at vi ville have et åbent Visma Community. Et fællesskab som var åbent for alle, og hvor man ikke skulle have særlig adgang, for at kunne se informationer, men hvor man kunne få hjælp, når man havde brug for det, især når tiden var knap.

 

Dette betyder også at man ikke behøver at logge ind, for at kunne komme på Community. Desværre betyder det dog for os at vi ikke så nemt kan tyde vores data, da vi ikke ved hvilke produkt-områder, som vores skønne brugere besøger, hvilket indhold der interageres med osv.
Dette får den konsekvens, at vi får sværere ved at finde frem til hvad der skal produceres nyt relevant indhold til.
Men det er dog ikke det eneste! Når man ikke logger ind går man nemlig glip af særlige funktioner og features, som gør det nemmere at benytte Community.

 

Særlige features og funktioner, som du som bruger får når du er logget ind: 

 

1. Personlig forside:

På din personlige forside vil du - hvis du har været inde og tilføje områder til "mine områder" - finde alt det seneste nyt for dig (kurser, vejledninger, nyheder m.m.). Du vil også kunne se relevante opslag fra andre områder, som kunne have interesse for dig. 

 

2. Hurtig adgang til "mine områder"

Derudover vil du have hurtig adgang til de områder, som du har valgt at følge på Visma Community. Dette er især fordelagtigt, hvis du følger områder fra andre lande, og skal have hurtig adgang til disse også. 

 

3. interager med Visma Community

Hvis du er logget ind har du også muligheden for at interagere med andre brugere, kommentere på nyheder, skrive forumsopslag, komme med ideer til vores Idébank og meget mere. Skriv f.eks. i vores forum, hvis du sidder med et spørgsmål, og se at andre brugere eller en Visma ansat, vil give dig svar på dit spørgsmål. 

 

Log ind her

 

Vi håber, at se flere af vores skønne brugere logge ind, så vi i fremtiden kan skabe det bedst mulige indhold og den bedst mulige oplevelse for vores mange Visma brugere. 

 

Med venlig hilsen,

Thor Lundehøj
Community Manager og forpint datanørd

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.