Mine produkter
Hjælp

NYHED! Nye funktioner i My Visma appen

af Anonymous (Opdateret ‎06-05-2021 12:49 af CamillaJeppesen VISMA )

Myvisma..png

 

 

Nu er My Visma appen opdateret med funktioner, der gør det endnu lettere for medarbejdere at registrere og holde styr på timerne. Vedhæftet finder du en guide til My Visma appen.

Med de nye funktioner kan du*

  • registrere arbejdstimer og overarbejde
  • Tilføje projektnummer
  • se, om din registrering er blevet godkendt eller afvist
  • ændre og slette registreringer i appen

Som noget nyt bliver appen også tilgængelig i en engelsk version.

 

*De nye funktioner bliver tilgængelige for jer, der har Self Service eller Leder/medarbejder-modulet. Læs mere om Self Service her.

 

Copy of Copy of Se eller gense webinar om de nye funktioner.gif

Registreringer kan nu klares på farten

Som noget nyt kan overarbejde og timer registreres via appen. Det er blandt andet fordelagtigt for timelønnede, såsom studentermedhjælpere, som før har registreret timer via mails, post-its eller Excel-ark. For nu kan dagens timeregistrering klares lige hvor og hvornår, det passer medarbejderne.

 

Når det er nemt at få klaret registreringerne, øger det sandsynligheden for, at det bliver gjort rettidig. Det medvirker til en forbedret datakvalitet, som blandt andet gør ferieregnskabet og hensættelsesarbejdet nemmere. 

Læs mere om appen →

 

 


Er din organisation endnu ikke kommet på My Visma appen?

Det er nemt at komme i gang med My Visma appen. Der er to forskellige trin til at komme i gang afhængig af, hvor langt I er nu:

 

Hvis din ledere og medarbejdere har adgang til My Visma eller Visma HR, skal du blot…

  • mind dine kolleger om, at de kan hente appen via Google Play eller App Store »
    Og logge ind med deres login til Visma HR. Kan de ikke huske deres login-oplysninger, er det muligt at få dem gensendt ved at trykke ‘Glemt adgangskode’. 

 

Hvis din organisation ikke har fået adgang til My Visma eller Visma HR, skal du blot...



God fornøjelse!

6 Kommentarer
Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Hej Visma 

vi har Leder/medarbejder-modulet, men kan fortsat kun register ferie eller sygdom. 

hvordan bliver vi klar til at ligge/registere arbejdestimer ?

Mvh Christine

GitteMeyer
CHAMPION *
af GitteMeyer

Har du opdateret app'en således du kan se "knappen" arbejde?

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Tak Gitte. nu kom den frem, men fortsat ikke taste nogen, der mangler type mv. 

Jeg skriver en support sag 🙂

GitteMeyer
CHAMPION *
af GitteMeyer

Hej, håber de ved det allerede. For jeg har haft ringet dertil - mine typer kommer heller ikke og jeg troede fejlen lå hos mig i form af manglende opsætning i HR eller noget, På en måde glad for andre også har problemet 😕

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

OK, vi ser hvad der sker så. 😀

Mon ikke der kommer endnu en updatering så 🤞

AnjaCosmus
CONTRIBUTOR **
af AnjaCosmus

Jeg har hentet den nye opdatering og kan nu registrere "Arbejde".

Men her er alt for mange muligheder under typer. Vores medarbejdere kan bl.a. vælge fratrædelsesgodtgørelse, ledighedsdage og 23 andre..

Jeg fik at vide på et webinar, at det ville være de samme indstillinger som i Visma HR, men her har medarbejderne ikke alle de muligheder. Nogen der ved hvor fejlen ligger?

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.