Mine produkter
Hjælp

NYT: Idébank på Visma Community

af Marlene Due (Opdateret ‎15-07-2019 11:13 af Thor Lundehoj VISMA )

Sådan bruger du Idébanken

Klik på fanebladet Idébank, der ligger som fane nummer seks

En ny side åbner – klik på den grønne bjælke ’Foreslå en idé’.

 

Skriv et emne for din idé og lav en kort beskrivelse af dit forslag. Når du er tilfreds med din beskrivelse af forslaget offentliggør du opslaget.

 Idébank.PNG

 

Hvordan sender jeg min idé?

Når du er færdig med opslaget, trykker du på teksten ’Offentliggør indlæg’. Nu kan andre brugere og Visma læse din idé.

 

Like idéer:

Alle brugere i Community kan give din idé en stemme med ’et like’. Det er derfor let at se, om andre udviser interesse for dit forslag.

 

Hvordan behandler Visma mine Idéer?

Når du har sendt din idé, bliver idéen markeret med en farve. Se dette i højre side af skærmbilledet, som også viser hvor i vores behandlingsproces din idé er.

 

Din idé er:

  • Accepteret
  • Prioriteres ikke
  • Implementeret
  • Vurderes
  • Ønsker mere information
  • Åben



Hvordan håndterer vi idéer?

Vi læser løbende jeres idéer og giver feedback ift. den enkelte idé. Når vi vurderer jeres idé, ser vi bl.a. på: idéens kompleksitet ift. udvikling, den brede interesse for idéen (andre brugeres stemmer/likes) og sammenhængen med vores forretningsfokus.

 

Ideer som vi vælger at gå videre med, vil være idéer, som støtter op om det brede flertals interesse og skaber værdi i flest mulige brugeres arbejdsprocesser.

 

Dit bidrag og stemme er interessant for, at vi udvikler services, som er interessant for jer. Så husk at stemme på hinanden!

 

Vi glæder os til, at I deler jeres idéer med os.

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.