Mine områder

Sign in Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.
annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 

Opdateret 13/5: Release-nyt om overgangsordning til ny ferielov

(updated by Mads Torp VISMA ‎13-05-2019 14:19 )
Mads Torp
Find PDF-guide i bunden af nyheden.

Det er vigtig, at du er velinformeret om de ændringer, der sker i løsningen som følge af de nye regler. Derudover vil vi gerne sikre, at du har mindst muligt ekstra arbejde i den sammenhæng. Derfor har vi siden varslingen af den nye ferielov arbejdet målrettet for at tilpasse vores løsninger. Det betyder, at du i vid udstrækning vil blive hjulpet på vej og slipper for manuelle arbejdsgange på baggrund af de opdateringer, der ligger klar i Visma Løn.

Note: Vi har rettet punkt 2 i releasedokumentet den  13. maj 2019. Du finder den tilrettede version nedenfor.
8 Kommentarer
CONTRIBUTOR *
I indledningen til denne vejledning står der, at vi tidligere har fået brev og vejledning med "Overgangsordning til ny ferielov - hvad skal ændres i Visma Løn"

Den har jeg ikke modtaget - hvordan får jeg fat i den?

VISMA

Hej @Linna Strøyer 

Hvis du sender mig en besked herinde med jeres CVR og hvilken mail, jeg skal sende mailen til. Så skal jeg sørge for, at du får den hurtigst muligt.

Venlig hilsen

Mads

CONTRIBUTOR *
Hej Vi har hellere ikke modtaget det omtalte brev - vil I sende det til os På forhånd tak
VISMA

Hej @Susanne2505 

Du skulle gerne have fået det, men jeg sørger for, du får det tilsendt igen :-)

Venlig hilsen

Mads

VISMA

Opdatering: Vi har opdateret relealsedokumentet pr. 13. maj 2019. Det opdaterede releasedokument ligger i bunden af artiklen ovenfor.

CONTRIBUTOR *

Hej 

Jeg mener heller ikke, at have modtaget omtalte brev/mail, så vil gerne have fremsendt til følgende mail chl@cateringdanmark.dk CVR: 17089234.

Mvh Charlotte Larsen

CONTRIBUTOR *

Hej 

Det har jeg heller ikke, så det vil jeg gerne have fremsendt til flg. mail ans@bygningskontrol.dk  CVR: 31859883.

Mvh. Anette Sørensen

VISMA

Hej @CharlotteLarsen og @AnetteSørensen 

Vi er i gang med at undersøge, hvordan det ser ud hos jer. Jeg vender retur til jer så hurtigt som muligt.

Venlig hilsen

Mads Torp