Mina produkter
Hjälp

Approval - Lägg till i bilaga . Nu visas bilagorna i reskontran i Visma.net Financials (8.79)

av Charlotte Mårtensson (Uppdaterad ‎11-01-2022 17:17 av Charlotte Mårtensson VISMA )

Nyhet:

När du lägger till bilagor i Godkännandeflödet i Approval är de även synliga i reskontran i Financials. 

Approval - Lägg till bilagaApproval - Lägg till bilaga

 Approval - Bifoga filApproval - Bifoga fil

 

Financial -reskontra - völj dokumentFinancial -reskontra - völj dokument

 

 

 

2 Kommentarer
Olof Wiklund
CONTRIBUTOR **
av Olof Wiklund

@Charlotte Mårtensson fungerar det numera också att lägga till dokument från reskontran efter att fakturan är utskickad approval flödet och att attestanderna kan se det då?

Vi har haft problem med det återkommande att vi behöver lägga till dokument i efterhand fakturan kommit men då kan inte attestanter se det om vi inte tar tillbaka fakturan och börjar om flödet.

Mvh

Olof

 

av Charlotte Mårtensson

Hej Olof,

 

Tyvärr så fungerar det inte att se nya  bilagor som läggs till via reskontran om fakturan är redan ute i Approvalflödet. Har ni möjlighet att era attestanter själva lägger till bilagorna via Approval?  Kör ni e-faktura kommer oftast bilagorna med direkt med fakturan.  Nu vet jag inte alls något om ert flöde vad bilagorna avser så mitt förslag kanske inte alls passar för er verksamhet.  Jag har noterat ert önskemål.

Vänligen

Charlotte 

 

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här