Mina produkter
Hjälp

När kommer nya Severa?

av Anonymous

Vi har tidigare kommunicerat att vi kommer att releasa den nya versionen av Severa i Q1 2017. En stor del av produkten är klar, men det återstår ytterligare delar som vi vill färdigställa för att ni ska få ut mesta möjliga av systemet.

För närvarande har vi ett flertal pilotkunder som använder det nya gränssnittet så att vi löpande får återkoppling om sådant som kan finslipas. Vi bedömer att de första kunderna kommer att kunna börja använda den nya versionen fullt ut före sommaren och att alla kunder kommer att bli kontaktade och få tillgång därefter. 

 

Under tiden är ni välkomna att delta på våra kostnadsfria webinarier där vi berättar om den nya versionen. Du kan anmäla dig HÄR.

Senare i vår kommer ni att bli inbjudna till så kallade lanseringsmöten där ni har möjlighet att träffa oss på plats och få en presentation av den nya versionen. Vi återkommer med inbjudan och datum. 

 

Vänliga hälsningar, 

Susanne Neretnieks

4 Kommentarer
Anonymous
Inte tillämpbar
av Anonymous

Hej.

Det har inte varit helt översiktiligt när man kan förvänta sig lanceringsdatum för nya versionen av Visma severa. Finns det fastställt datum nu? Vi är beroende av detta på vårt företag då jag håller i utbildning av programmet hos och planerar att hålla en genomgång inom kort. Dock onödigt att göra detta innan nya kommer, för att slippa göra detta dubbelt.

Kontakta gäran mig snarast.

/ Anna Liebert, Okidoki AB

Anonymous
Inte tillämpbar
av Anonymous

Hej Anna, 

Jag kontatar dig.

Mvh, 

Susanne

Anonymous
Inte tillämpbar
av Anonymous

Hej,

 

vi skulle också gärna vilja veta vilka datum som gäller.

 

Mvh

Anna Ahlgren, Utvägen AB

Anonymous
Inte tillämpbar
av Anonymous

Hej Anna, 

Jag kontaktar dig direkt. 

 

Vänliga hälsningar,

Susanne

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här