Mine områder
Hjelp

Viktig informasjon vedrørende Office 365 hos Loopia

av Henrik Horn

Frem til 2015 fulgte Microsoft Office 365 gratis med som en del av Mamut One. Alt salg av denne kombinasjonen ble avsluttet samme år, men som tidligere informert, videreført for eksisterende kunder og driftet gratis de siste årene av Loopia.

 

For 2019 og videre vil avtalen mellom Visma Mamut AS og Loopia om gratis drifting av Microsoft Office 365 ikke gjelde lenger.

 

Hva betyr dette for meg?

 

Dette gjelder kun dersom du er bruker av Microsoft Office 365 gjennom Mamut One avtalen hos Loopia. Du behøver ikke foreta deg noe spesielt med tanke på Microsoft Office 365. Loopia drifter dette videre, og vil fra 2019 fakturere for disse tjenestene direkte til de kundene som ønsker å benytte seg av Microsoft Office 365 videre. Mange kunder har allerede oppgradert sine løsninger til andre Loopia tjenester og er dermed godt kjent med Loopia. 

 

Jeg har egentlig aldri tatt i bruk Microsoft Office 365 og domenet som fulgte gratis med Mamut One, hvordan sier jeg opp løsningen?

 

Vi vet at flere kunder har aktivert, men aldri tatt i bruk denne løsningen. Man kan enkelt avslutte abonnement selv, eller ved å kontakte Loopia direkte på supportsiden klikk her.

 

Ytterligere spørsmål?

Har du spørsmål til ditt Microsoft Office 365 abonnement ber vi deg ta kontakt med Loopia direkte på https://www.loopia.no/support/  

 

Vennlig hilsen

 

Visma Mamut AS