Mine områder
Hjelp

John Trygg ønsker deg velkommen på kurs

av Anonymous
Det er viktig å holde seg oppdatert på systemene man bruker til daglig, sier John Trygg. Han har holdt kurs for Visma i 25 år.

- Å holde gode kurs viktig for at vi skal få formidlet kunnskapen som er i systemet, og for å få kontakten med kundene, sier Trygg.

I tillegg til kursholder er han Produktansvarlig for Visma Contracting, så han har dermed direktekontakt med utviklingsteamet.

- Jeg er så heldig at jeg både har kontakt ut mot kunder og mot utvikling, forteller John Trygg. Han bruker også kursene til å få input for videreutvikling av produktet.

- Dersom noen kommer med gode ønsker, ideer eller krav når de er på kurs, er det ofte disse tas rett mot utvikling etterpå, sier Trygg.

 

Får svar – der og da

John Trygg synes dialogen man får på kurs er svært givende.

- Du får utfordrende spørsmål. På grunn av kunnskapen man har om systemet klarer man å svare. Det setter kunden pris på. At de får riktig svar der og da. Vi holder oss ikke hele tiden til kursplanen. Vi tar ting utenom dersom jeg ser det er stemning for det, sier Trygg.

Hvordan da «utenom»?

- Selv om man har kurs i regnskaps kan det hende noen spør om noe, som mange lurer på, men som er litt utenom kursplanen. Da tar vi det der og da, sier John Trygg.

- Etter 25 år som kursholder, er han såpass erfaren av han vet når han skal ta slike avstikkere. Det er ingen junior vi ha som kursholder på Visma Contracting.

- Kurs er noe som prioriteres høyt i Visma Contracting, og det synes jeg er riktig. For meg er det viktig at vi holder gode kurs, sier Trygg.

 

Viktig å holde seg oppdatert

Hvorfor skal man delta på kurs?

- For å holde seg oppdatert på de systemene man bruker hver dag. Det er viktig at man også forstår sammenhengen mellom de ulike delsystemene, sier John Trygg.

Flere av kursene har blitt arrangert flere år på rad. Dog, hvert år kommer det nye versjoner, og dermed er det nye måter å gjøre ting på.

- Så selv om man var på kurs i fjor, kan det være aktuelt å gå på samme kurset i år, sier John Trygg.

I vår har vi også Visma Update, et kurs som ikke arrangeres hvert år. Her lærer man om nyheter, tips og triks i Visma Contracting samt tilleggsprodukter. 

 

Se vårens kursoversikt her

2 Kommentarer
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"