Mine områder
Hjelp

Endringer i oppdatering 3 for Visma Finale Skatt 2018 versjon 31.0.0.120

av Hermod Gundersen

Her er en oversikt over endringer i denne oppdateringen til Visma Finale Skatt versjon 31.0.0.120 for inntektsåret 2018:

  • Detaljert skatteberegningsrapport: Forbedret visning av formue i tilfeller med skattefri formue i utland som begrenser gjeldsfradrag.
  • Feilmelding når man tar frem detaljert skatteberegningsrapport i tilfeller med der samboere er koblet sammen i Visma Finale Skatt der den ene av samboerne har negativ inntekt.

Tidligere oppdateringer:

Oppdatering 2:

  • Rettet et problem med utskrift til PDF

Oppdatering 1:

  • Forhåndsutfylt data til RF-1030 Skattemelding for personlige skattytere kan nå hentes. 
  • Forhåndsutfylt data er kun tilgjengelig for henting fra datasystem, og kan ikke vises i Altinn. Data vil først bli tilgjengelig i Altinn fra 4. april.
3 Kommentarer
RUNEJO
CONTRIBUTOR *
av RUNEJO

Hei. Får feilmelding i altinn når jeg sender inn endring på formuesverdi på primærbolig. "Må oppgi endringsårsak". Det har jeg gjort. Kan dere sjekke ut feilen?

av Hermod Gundersen

Hei!

Kan du sende meg et skjermbilde av feilmelding på e-post hermod.gundersen@visma.com samt ditt telefonnummer, så skal jeg se på dette så snart som mulig, og eventuelt kontakte deg dersom jeg trenger mer informasjon.

 

Hilsen Hermod Gundersen

av Hermod Gundersen

Oppdatering 4 inneholder rettelse av problemet. Oppdateringen blir lagt ut i dag.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"