avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Før reiser og utlegg fra mobiltelefonen! Welcome Visma Employee, goodbye Visma Attach!

av Gunnar Glendrange (Oppdatert ‎17-06-2020 13:52 av Gunnar Glendrange VISMA )

Vi har lenge hatt 2 App'er for å føre en reiseregning fra mobiltelefonen.

Nå er de slått sammen!

Visma Employee inneholder alt du trenger!

I Visma Employee  kan du også føre timer, registrere ferieønsker - og tilkjennegi fravær -

om dere har tjenesten  for det. Samt motta lønnsslipper, og årsoppgaver!

Alt i samme App!  Lett tilgjengelig!

Welcome Employee, goodbye Attach!

Les mer om bruk av Visma Employee her!

Du kan se på mulighetene i denne  videoen

Attach i Employee bilde.PNG

5 Kommentarer
pål  brede nygaard
CONTRIBUTOR *
av pål brede nygaard

jævla amatører,, jeg hadde noe som funket,,,Hvordan i svartbrente hellvette er det mulig at dere endrer på dette uten å informere ?? 

Hanna Eid
VISMA
av Hanna Eid

Hei! 

Er det Attach appen du tenker på? 

Det vil fortsatt være mulig å bruke Attach appen, og den utvikles fortsatt. Men for de som bruker Mobile Employee appen vil det ikke lenger være nødvendig å bruke Attach.

Mvh

Hanna

Sissel6
CONTRIBUTOR ***
av Sissel6

Den Employee-appen fungerer ikke til å ta bilde av en kvittering.....Det må fortsatt gjøres i Attach-appen. Så inn i Employee-appen og "sende kvittering" til godkjenning der. Har prøvd på dette i slutten av sept.og okt. med Employee-appen. Der står et kamera og blinker midt på skjermen. Jeg retter kamera mot kvitteringen og det skjer absolutt ingenting!

Hanna Eid
VISMA
av Hanna Eid

Hei!

Det skal fungere, så det var rart. Anbefaler deg å ta kontakt med support slik at de kanskje kan hjelpe deg med å få løst opp i det.

Mvh

Hanna

amundsf
CHAMPION ***
av amundsf

Hei! 

Denne fungerer hos meg. Må vinkle kamera/ha riktig lys sånn at app'en kjenner igjen at det er en kvittering.

Fungerer i 90% av tilfellene fint, men kan vær enig i at det i noen tilfeller hadde vært fint å kunne "knipse" manuelt og.