Mine produkter
Hjælp

Release: 20. marts 2024

af Mie Eggers

Vi har i denne release fokuseret på rapporter i Visma HR / My Visma. Læs om indholdet i vedhæftede releasedokument. 

 

 

10 Kommentarer
Brix
CHAMPION **
af Brix

Lønregistreringsrapporten har nu engelsk anfordringer under Godkendelsesstatus. 

Mie Eggers
VISMA
af Mie Eggers

Ja, desværre. Det er vi lige blevet gjort opmærksomme på. Rapporten kan fortsat dannes, hvis du ikke sætter filter på 'Godkendelsesstatus'. Fejlen vil blive rettet, men det bliver først efter påske.

HDN
CONTRIBUTOR **
af HDN

Man kan desværre ikke se hvilke registreringer der er lønbehandlet. Hverken i fraværslisten eller lønregistreringsrapporten. De står som godkendt, ligesom alle de registreringer der ikke er lønbehandlet endnu. Håber ikke det betyder, at de kører med i den kommende kørsel. 

Mie Eggers
VISMA
af Mie Eggers

@HDN Det arbejder vi også på at få rettet. Der er tale om en visningsfejl, så registreringerne komme ikke med i endnu en lønkørsel.

Brix
CHAMPION **
af Brix

Løn pension og goder skriver i feltet status "Fratræder (ansættelsesdato og ikke fratrædelsesdato)" ud for dem, der fratræder

Brix
CHAMPION **
af Brix

Og når I er i gang - kan I så ikke sætte "Status" på Fravær og Lønregisterering. Så er de lette at trække ud og se om nogle, der fratræder, mangler at få godkendt noget 🙂

Brix
CHAMPION **
af Brix

Løn pension og goder skriver i feltet status "Aktiv (ansættelsesdato)" - hvor den før kun skrev Aktiv. Det var bedre med bare Aktiv.

af Sophie Neerup Larsen

Hej @Brix 

Det har været et stort kunde ønske, at der står "Aktiv (ansættelsesdato)", så dette er ikke noget vi kommer til at ændre. Tak for feedback 🙂 

Mie Eggers
VISMA
af Mie Eggers

Tak for jeres input ift. fejl i rapporterne. Se yderligere info her: Rapporter-i-Visma-HR-My-Visma 

 

JuliePedersen
CONTRIBUTOR ***
af JuliePedersen

Jeg forstår ikke idéen med at fjerne opdelingen af ferie, med indeværende år og tidligere år, i rapporten. Jeg bruger opdelingen for at tjekke op på om medarbejderne får afholdt overført ferie, samt igen når ferieåret slutter. Med at der kun er en samlet ferieoversigt på alle, får jeg ikke længere et ordentligt overblik. Ferieregnskabsrapporten i Visma Løn er ikke en optimal løsning for os, da den opdeler på Costcenter og ikke afdeling.