Mine produkter
Hjælp

Release: Februar 2019 (Ekstra)

af Anonymous (Opdateret ‎12-02-2021 23:43 af Thor Lundehoj VISMA )

Tirsdag aften havde vi en ekstra release, hvor vi rettede på disse 2 punkter i Visma HR

 

Saldi sidste lønkørsel

Siden releasen den 7. februar har dette punkt været blankt. Det er rettet, så saldi fra sidste lønkørsel igen kan ses i dette menupunkt.

 

Ændring af e-mail medførte fejl i fravær via Outlook og påmindelser

I releasen ændrede vi vores gamle bluegarden e-mails til visma-emails. Denne ændring medførte desværre at nogle ikke kunne få deres fravær i Outlook og påmindelser ikke kunne sendes korrekt ud.

Det betyder, at selvom vi er en del af Visma, har måttet ændrer e-mailadresserne tilbage til de gamle bluegarden-mails i de notifikationer, der kommer fra fravær og påmindelser for at komme fejlen til livs så hurtigt som muligt.

 

 

 

2 Kommentarer
Sara Frederiksen
CHAMPION **
af Sara Frederiksen

Efter sidste opdatering har jeg desværre haft problemer med, at når jeg står på en medarbejder og søger en anden medarbejder frem, så er det ikke altid, at den opdaterer om til den nye medarbejder jeg har søgt på.

Det ser ud som om den søger og går til den nye medarbejder, men i øverste venstre hjørne skriver den "unknown page" der hvor den normalt vil skrive hvilken menu vi er inde på og nedenunder kan man så se, at navnet på medarbejderen er det samme som den jeg stod på til at starte med.

Det er ret farligt, for jeg har lige registreret noget på en forkert medarbejder af den grund. Kan I se hvad denne fejl skyldes?

Jeg har bruger Internet Explorer, hvis det kan hjælpe jer med at finde frem til fejlen. 

 

På forhånd tak

Sara

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Hej Sara Frederiksen

 

Tak for meldingen. Jeg har givet din kommentar videre til vores udviklingsafdeling, som vil gøre hvad de kan for at finde og rette det.

 

Venlig hilsen

Vicky Sørensen