Mijn Communities
Help

Wil jij ook meer leren over OneStop Reporting?

door Anne Steenaart

De zomer staat voor de deur. Een periode om tot rust te komen, maar ook een goed moment om te werken aan jouw eigen ontwikkeling. Daarom delen we graag een tip over gratis toegankelijke OneStop Reporting trainingen met je. 

 

OneStop reporting gaat verder waar jouw financiële software stopt. Met realtime data uit Visma.net Financials stel jij met één druk op de knop handige rapporten op. Zo maak je de belangrijkste informatie binnen jouw organisatie beschikbaar.

Wil jij ook meer leren over het gebruik van OneStop Reporting? Maak dan gebruik van het gratis online leerplatform Visma Learning Universe. Bekijk welke situatie voor jou van toepassing is en vind de makkelijkste weg naar de gratis trainingen:

  • Ik ben nog niet aangemaakt als gebruiker in OneStop Reporting

Bezoek het gratis online leerplatform Visma Learning Universe.

  • Ik ben al aangemaakt als gebruiker in OneStop Reporting

Je kunt een kijkje nemen door links in OneStop Reporting het menu uit te klappen. Daar selecteer je vervolgens het kopje Learning Universe. Met jouw bestaande Visma Connect account log je hier gemakkelijk in. Heb je nog geen Visma Connect account dan kun je deze aanmaken door in het menu te klikken op ‘Create Visma Connect account’.

AnneSteenaart_0-1689320329330.png

 

Veel leerplezier!