Mine produkter
Hjælp

Hvad er den 'personlige forside' på Visma Community

26-07-2021 14:41 (Senest opdateret 24-02-2023)
  • 0 Svar
  • 1 ros
  • 1365 Visninger

shutterstock_1161352879.png

Enhver bruger på Visma Community har sin egen 'personlige forside'. Den er det første, du ser, når du logger ind på Communitiet og har til formål at vise dig det nyeste og mest relevante indhold fra de områder, du har føjet til "mine produkter". 

 

Denmark-Vidensdeling-nyheder-Visma-Community.png

 

På din 'personlige forside' vil du også have hurtig adgang til "mine produkter" og vil på den måde hurtigt kunne tilgå dine favoritområder fra startsiden. 

Mine produkter.png

 

Hvis du endnu ikke har tilføjet produktområder til "mine produkter", vil du se en standard forside med en videovejledning til, hvad Visma Community er, hvordan du navigerer på Communitiet, og hvordan du tilføjer områder til din profil. Vi anbefaler, at du ser denne video, hvis du er ny bruger af Visma Community.

 

OBS. Det er vigtigt at understrege, at Visma Community ikke per automatik har adgang til at se, hvilke områder du som kunde bør have tilføjet til dine produkter. Det er derfor vigtigt, at du selv tilføjer områderne. 

 

Nedenfor kan du se en vejledning til, hvad produktområder er, og hvordan du tilføjer dem til "Mine produkter".

Udforsk “Mine produkter” i Visma Community

 

Du kan også se mere om personalisering af din forside, ved at se denne video: