Mijn Communities
Help

Eerste keer inloggen gewijzigde gebruikersnaam (vanaf dinsdag 3 september 2024)

door Léon van Berkel (Bijgewerkt ‎29-08-2024 11:05 door Léon van Berkel VISMA )

 

Vanaf dinsdag 3 september 2024 zijn voor de gebruikers met een @onyouforce.com account de gebruikersnamen aangepast naar @onyouserve.nl.

 

Dit betekent dat jij vanaf nu met jouw nieuwe gebruikersnaam moet inloggen. Hieronder leggen we uit hoe je dit de eerste keer moet uitvoeren:

 

Via www.youserve.nl/inloggen/ klik je op “Inloggen Mijn YouServe”. 

Je komt vervolgens in het scherm waar je jouw gebruikersnaam moet invullen.

 

  1. Je dient éénmalig in dit scherm je gewijzigde <gebruikersnaam>@onyouserve.nl' account in te typen. 

In onderstaand voorbeeld is de gewijzigde gebruikersnaam per 3 september 2024 harry.slager@onyouserve.nl geworden. De gebruikersnaam was tot 3 september 2024: harry.slager@onyouforce.com

 

LonvanBerkel_1-1724849647306.png

 

2. Het inlogscherm toont vervolgens <gebruikersnaam>@onyouserve.nl

 

LonvanBerkel_2-1724849755148.png

 

 

3. Log vervolgens in met jouw bestaande wachtwoord en PingID.

 

Nuttige links voor meer hulp:

  1. "Ik weet mijn wachtwoord niet meer. Hoe kan ik deze opnieuw instellen" - link
  2. "Ik weet mijn gebruikersnaam niet meer. Hoe kan ik deze achterhalen?" - link
  3. "Ik zie nog mijn oude gebruikersnaam staan. Hoe kan ik deze verwijderen?" - link

Verder goed om weten:

  • Als bestaande gebruiker hoef je niet opnieuw je account te activeren
  • Je wachtwoord blijft hetzelfde als voorheen
  • Je blijft de Ping-ID app gebruiken voor twee factor authenticatie (2FA)
  • Gebruik je onze YouServe app? Dan blijf je voor een maximum van 300 dagen ingelogd in de YouServe app. Na deze periode zal je opnieuw moeten inloggen met je nieuwe onyouserve.nl gebruikersnaam.
0 ANTWOORDEN 0