Minun alueeni
Apu
Anonymous
Entinen jäsen

Asiakastietojen yhdistäminen

tekijä Anonymous

Case: Olemme perustaneet asiakkaan ePasseliin ja myyneet hänelle tuotteita, seuraavaksi kun samainen asiakas tilaa verkkokaupan kautta tuotteita, perustaa ePasseli tästä uuden asiakkuuden.

Voisiko asiakkaita siis saada jotenkin yhdistettyä, tällöin myös raportointi pysyisi oikeanlaisena kun tarkastellaan asiakaskohtaisia raportteja.

3 VASTAUSTA3
MarkusJokela
VISMA

tekijä MarkusJokela

Moikka,

 

Asiakkaan yhdistyksessä käytetään sähköpostiosoitetta, eli jos asikasrekisterissä on asiakkuus jolle on kirjattu sähköpostiosoite ja tämä samainen asikas tilaa samalla sähköpostiosoitteella tuotteen niin se yhdistää tähän jo perustettuu asiakkaaseen. Asiakkaan pystyy myös vaihtamaan kun verkkokauppatilaus käsitellään ePasselissa.

 

- Markus / ePasseli

Anonymous
Entinen jäsen

tekijä Anonymous

Moi,

Tämä ei ole toiminut ja testasin tänään itse siten, että tein itse verkkokaupasta tilauksen mutta ei yhdistynyt aikaisempaan asiakasnumerooni.
Meillä on  nyt useampia asikkaita tuplana jotka pitää saada yhdistettyä jotta saadaan asiakkaan tilastot raportoitutumaan oikein.

Onko jokin vika vai teinkö jotain väärin?

-JarnoP

MarkusJokela
VISMA

tekijä MarkusJokela

Hei,

 

Jos et ole vielä laittanut, niin laita viestiä asiakaspalveluumme support@epasseli.fi niin pitää yrittää selvittää tapauskohtaisesti että miksi se ei ole yhdistynyt.

 

En osaa valitettavasti antaa tähän muuta vastausta kuin edeltävän, joten joku eriävyys tiedoissa on ja pitänee katsoa että mikä se eriävyys on jotta mahdollisesti tuohon voitaisiin paneutua.

Pysy kärryillä!

Klikkaa artikkelin oikeasta yläkulmasta kolmea pistettä ja "Tilaa". Näin saat ilmoitukset suoraan postilaatikkoosi, kun artikkeliin tulee jotain uutta. Valitse oikealta asetusvalikosta tilaa, niin pysyt mukana!