Minun alueeni
Apu
Anonymous
Entinen jäsen

Visma Scanner kirjautuminen

tekijä Anonymous

Miten Visma Scanneriin kirjaudutaan ePasseli -käyttäjänä? Kirjautumisvaihtoehtoja on useita, mutta mikään niistä ei tunnu hyväksyvän tunnuksiani, joita käytän ePasselissa.

8 VASTAUSTA8

tekijä SuviRosengren

Huomenta!

 

Kiitos viestistäsi.

Kokeileppa kirjautua eaccountingin kautta silloin pitäisi toimia tuo Scanneriin kirjautuminen.

ePasselille ei ole vielä ehditty tehdä tuotteen käännöstä.

 

ePasseli scanneriin kirjautuminen.png

 

Jos vielä ongelmia,olethan yhteydessä,autan mielelläni.

Kivaa loppuviikkoa!

-Suvi

Anonymous
Entinen jäsen

tekijä Anonymous

Sanoo ettei ole käyttöoikeutta tähän palveluun

Accepted solution
SuviRosengren
VISMA

tekijä SuviRosengren

Ilmeisesti sinulla on palvelu vielä koekäyttötilassa jolloin scanneria ei ole vielä aktivoitu. Mikäli päätät ostaa ePasselin scanneri aktivoituu samantien käyttöösi. Hymiö Onnellinen

 

-Suvi

Anonymous
Entinen jäsen

tekijä Anonymous

Kyllä, pitää paikkansa.

Anonymous
Entinen jäsen

tekijä Anonymous

Skanneri on tosi hyvä!

Jostain syystä kun syötän summan, skanneri ei laske automaattisesti ALV:n määrää?

MarkusJokela
VISMA

tekijä MarkusJokela

Moikka!

 

Visma Scanner ei laske automaattisesti ALV:n osuutta. Kun kuitista otetaan kuva niin voit syöttää halutessaan Kuitin verollisen loppusumman ja ALV-osuuden (ALV summa, ei ALV-prosenttia). Nämä tiedot eivät kuitenkaan ole pakollisia, eli voit myös määrittää nämä tiedot ePasselissasi kun käsittelet kuitin.

 

Jos haluat itse kohdistaa oston kirjanpidossasi tietylle tilille, niin suosittelen käyttämään kuitin käsittelyssä vaihtoehtoa Oma tiliöinti, koska tällöin voit itse kohdistaa oston oikealle kirjanpidon tilille.

 

Päivitin äsken hieman ohjetta kuitin kirjaamiseen liittyen myös, joten täältä löydät vielä ohjeen kuitin skannaamiseen ja kirjaamiseen: 

https://community.visma.com/t5/ePasseli-kayttovinkit/Kuittien-skannaaminen-kannykalla/ta-p/125211

 

Toivottvasti tästä on apua! Mukavaa päivää!

 

Markus / ePasseli

Anonymous
Entinen jäsen

tekijä Anonymous

En ainakaan itse onnistunut löytämään ominaisuutta, mutta miten skannerilla saa skannattua kaksi sivuisen laskun? 

MarkusJokela
VISMA

tekijä MarkusJokela

Moikka,

 

Sinun pitää lähettää kaksi eri kuvaa Scannerin kautta. Eli jos otat ensiksi kuvan ensimmäisestä sivusta ja lähetät sen ePasseliin ja sen jälkeen otat laskun toisesta sivusta kuvan ja lähetät sen. Jos sinulla on käytäntönä että lisäät myös Scannerin kuvalähetyksessa laskun perustietoja, kuten esimerkiksi laskun Summa ja ALV:n osuus, niin lisää nämä tiedot vain toiseen kuvalähetykseen.

 

Ja ohjelman puolelta kun menet käsittelemään näitä kuvia Kuvapankistasi, niin sivun oikeassa reunassa on Liitä kuva -painike, josta voit poimia samaan tapahtumaan myös tämän toisen kuvan, jolloin kirjatussa tapahtumassa on kaksi kuvatiedostoa liitteenä.

 

Markus / ePasseli

Pysy kärryillä!

Klikkaa artikkelin oikeasta yläkulmasta kolmea pistettä ja "Tilaa". Näin saat ilmoitukset suoraan postilaatikkoosi, kun artikkeliin tulee jotain uutta. Valitse oikealta asetusvalikosta tilaa, niin pysyt mukana!