Mina produkter
Hjälp

Välkommen till Tips & Tricks webbinar

31-07-2025 09:00 (Uppdaterad 11-07-2025)
  • 2 Svar
  • 0 gilla
  • 687 Visningar

Vi bjuder in alla med supportavtal för Control Edge till vårt exklusiva webbinar. Här får du chansen att ta del av praktiska tips och knep för att maximera användningen av Control Edge, så du kan spara tid och effektivisera ditt dagliga arbete. Vi visar även direkt i applikationen för att säkerställa en interaktiv och lärorik upplevelse.

Här är några av de ämnen vi kommer att täcka under webbinariet:

• Visma.net Administration
    • Hur du kan kombinera användare, affärsenheter och behörigheter för användare i Autopay och Approval. 
  • Excelimport med bilaga
    • Upptäck hur du kan effektivisera import och export av data, med hjälp av organiserade mallar och samlade rader per affärsenhet.
  • Klimatmodulen - för ökad hållbarhet
    • Förstå hur du kan hantera och rapportera utsläpp per avdelning samt bidra till hållbarhet inom företaget.
  • AI baserad förslags kontering
    • Dra nytta av AI för att få konteringsförslag baserat på tidigare fakturor, vilket automatiserar och förbättrar redovisningsprocessen.
  • Export av data
    • Exportera bilagor vid exempelvis försäljning av bolag samt momsrapporten till Skatteverket.

Delta och få praktiska verktyg som gör ditt arbetsliv inom redovisning smidigare och mer produktivt. Anmäl dig här!

Kommentarer
Sandra Olofsson
CONTRIBUTOR *
av Sandra Olofsson

Hej @Marie Perell 

Vilket eller vilka av webinaren ska jag välja om jag är intresserad av AI-baserad förslagskontering och export av data?

/Sandra Olofsson

Marie Perell
VISMA
av Marie Perell

Hej Sandra,

Under fliken Utbildning här på Visma Community hittar du vår utbildningskalender. Här kan du välja något av de webbinar som inte innehåller information om fokus på ett särskilt ämne. 

Vi presenterar AI-baserad förslagskontering kortfattat den 23 september och 22 oktober som en nyhet i IM. 

Med vänlig hälsning,

Marie Perell

Medverkande

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här