for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Øverst får du en oversikt over totale summer for fakturert, kreditert, omsetning, utestående og utestående forfalt. Samt en grafisk fremstilling av omsetning pr. måned.
Fakturaarkivet viser alle fakturaene som er sendt i ønsket år (inneværende år foreslås). Fakturaarkivet viser en linje pr. faktura. Du kan velge mellom å se alle faktura eller kun ikke-betalte (åpne) faktura (Vis kun åpne, til høyre i skjermen).
Ønsker du å se alle fakturalinjer, velger du Fakturatransaksjoner.
Du kan selv velge hvilke kolonner du ønsker å vise. Klikk på Kolonner over kolonneoverskriften og kryss av de du ønsker. I tillegg kan du sortere og filtrere innenfor hver kolonne ved å klikke på "trakten" i kolonneoverskriften.
Du kan enten velge å få innbetalingene automatisk oppdatert fra regnskapsbyrået eller krysse av for innbetalinger selv. Regnskapsfører må krysse av for ønsket metode under Mitt firma | Byrå.
Har du valgt å merke fakturaene som betalt selv, får du tilgang til en ekstra kolonne for å krysse av betalte faktura.
S
Dersom du velger å sende en faktura på nytt, foreslås kundens e-postadresse som du kan endre om ønskelig. I tillegg kan du skrive en melding som følger e-posten.
Dersom du benytter Visma AutoInvoice og elektronisk fakturering, vil en kolonne i Fakturaarkivet vise hvordan fakturaen ble levert.
Alternativene er:
I behandling hos AutoInvoice | |
Sendt med e-post til kunde | |
Sendt elektronisk til kunde | |
Sendt pr post til kunde | |
Vellykket forsendelse. Sendemåte ukjent. | |
E-post til kunde feilet |
|
Elektronisk faktura feilet | |
Sendt faktura pr post feilet | |
Feil hos AutoInvoice | |
Oppdaterer status fra AutoInvoice. Vent. | |
Ikke overført AutoInvoice. Prøv igjen. |
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.