Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
Huldt & Lillevik Lønn
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
(updated by Elin Hammerud VISMA ‎03-06-2019 12:53 )
Celine Brunstad
  • 9 Svar
  • 0 Liker
  • 4173 Visninger

I vedlegget i dette brukertipset finner dere veiledning for nye skattekort rutiner. 

Kommentarer
CONTRIBUTOR *

Hvordan får jeg skrevet ut veiledningen

CONTRIBUTOR **
Hva er grunnen til at kontaktinformasjon er tatt ut av skjemaet for forespørsel om skattekortopplysninger? Hvor i Altinn skal kontaktinformasjon for den i regnskapsbyrået som skal ha varsel om endrede skattekort registreres? Dette MÅ fungere. Det er alt for tidkrevende å innhente skattekort før hver eneste lønnskjøring for hver eneste klient.
CONTRIBUTOR ***

Får opp veilederen, men finner ikke ut hvor Periodens lønn/Oppdatere skattekort/Forespør skattekortopplysninger er?

Capture.PNG

CONTRIBUTOR *

Jeg får opp feilmelding "problem med XML-fil" da jeg prøver å oppdatere skattekortopplysningene.

VISMA

Hei! 

Angående kontaktinformasjonsfeltet som er fjernet: 

Dette feltet er fjernet fordi vi ikke får lov av Altinn å vedlikeholde denne informasjonen fra lønnssystemet lenger. Den skal vedlikeholdes inne i Altinn.

Når det gjelder feilmelding: "problem med XML fil" så har vi hatt et par andre tilfeller på dette, så vi avventer backup fra en kunde for å forsøke å finne ut av det.

Mvh

Hanna

Visma/Huldt & Lillevik

Jeg får ikke lastet inn skattekort. Har alle rettigheter i altinn da jeg er daglig leder. Får sendt til altinn, men det kommer ikke noe tilbake på 2018. 

CONTRIBUTOR *

Har dere kommet frem til noen løsning på feil ifm XML fil ?

CHAMPION ***

Snakket med en nabo bort i ganger som sitter med et annet lønnsprogram. Hun får heller ikke hentet skattekortene.  Ligger feilen et annet sted enn i H&L?

Jeg har ikke våget å prøve ennå, håper alt skal ordne seg først Smilefjes blunk