for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Inne i vinduet for betalingsforslag finnes en kolonne som heter Delbetaling. Dersom du ikke ønsker at hele posten skal betales, angir du i dette feltet det beløp som skal betales. Husk minustegn foran.
I dette eksemplet blir det delbetalt 200 kroner av den første posten:
Lagre når endringene er gjort, og lag betalingsforslag på vanlig måte.
Hei!
Forsøker dette nå, men får bare beskjed om at beløp å betale må ikke være mer enn totalt remittert. Beløpet ligger med total sum 314 002,19, og jeg forsøker å delbetale 264 002,19. Jeg har lagt inn beløpet i minus i delbetalings kolonne.
Noen forslag til hva som kan være feil her?
Har samme problem som Hilde. Forslag??
Jeg endte med å føre to linjer mot leverandør for å få betalt..
"...beløp å betale må ikke være mer enn totalt remittert" betyr at delbetalingsbeløpet ikke må være mer enn Restbeløpet
Beløpet var betydelig mindre enn restbeløpet - derfor jeg (og sikkert Hilde) ikke fikk dette til å henge på greip....
Beklager, ikke restbeløp, jeg mente "Remittert beløp i valuta". Det er ett eget felt i åpen postliste som viser hva som allerede er remittert.
Verdien i dette feltet kan slettes, men pass på at dette ikke er remitert tidligere før dere evt endrer/sletter denne verdien
Her skal vi etter beste evne forsøke å gi noen tips for å unngå at faktura via Autoinvoice kommer i retur med en feilmelding. Vi oppdaterer fortløpende.
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.