for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
For å effektivisere arbeidet i Visma Global er det fint å kjenne til tilpasninger i "Hotbaren" til høyre i Visma Global og de ulike rollene.
Helt til høyre i Visma Global ligger hotbaren (hurtigmeny). Ved å høyreklikke på et ledig sted kan du fjerne og legge til fra alternativene du har der utifra hva som passer til din hverdag:
Du kan også trykke på pilen i "Hotbaren" - da vil "Hotbaren forsvinne når du ikke holder musepekeren over. Da får du utnyttet den plassen til rutinene du jobber med istedet.
Hvis du ikke vil ha hotbar på høyere side i skjermbildet kan du få den på venstre og motsatt!
Gå på "Verktøy / Mine innstillinger / Generelle innstillinger". I feltet "Hotbar posisjon" kan du velge posisjon.
Åpne skjermbilder i Hotbaren
Nederste del av "Hotbaren" er det en oversikt over de skjermbildene eller rollene som er aktive.
I "Hotbaren" så kan du ha de ulike rollene fremme:
Under disse rollene har vi samlet de ulike skjermbildene som er naturlig for de ulike rollene. Gjør deg kjent med disse.
Du har også en siste rolle; "Min rolle". I denne rollen kan du selv tilpasse hva som skal ligge av skjermbilder. Det gjøres på følgende måte:
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.