for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
I Visma Global beregnes forfallsdatoen på utgående fakturaer ut ifra betalingsbetingelsene til den enkelte kunde.
I de fleste tilfeller er dette tilstrekkelig, men på enkelte fakturaer er det ønskelig å ha mulighet til å overstyre dette manuelt. Dette er mulig å få til med verktøyet "Design Studio".
Hvis du ikke er kjent med verktøyet "Design Studio", kan du ta kontakt med din Visma Partner for å få dette utført.
Skjermbildet ligger under "Skjermbilde / Logistikk / Ordre / Ordreregistrering / Avslutning ordre / Avslutning ordre". "Forfall" har objekt ID 2157 (per versjon 13.00).
Hei
Jeg har fulgt oppskriften over, og skjermbildet "Avslutning ordre" ser nå riktig ut når jeg henter opp skjermbildet. Men, når jeg skal registrere en ordre så kommer det gamle skjermbildet opp!!??
Jeg ser i listen over skjermbilder at "Avslutning ordre" (som jeg har forsøkt å endre) nå kommer opp med en markering i "mappeikonet" før navnet på skjermbildet.
Hva kan være årsaken til at jeg fremdeles får opp det "gamle" skjermbildet når jeg vil avslutte en ordre?
Mvh
Yngve Kristiansen
Jeg har klart å løse problemet!!
Det er ikke angitt beskrivelsen at det faktisk finnes flere skjermbilder for "Avslutning ordre"....
Mvh
Yngve Kristiansen
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.