Digitale trusler er ikke lenger noe som bare rammer “andre”. Når sensitive data havner på avveie, kan konsekvensene bli alvorlige...
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Mange Visma-tjenester bruker det samme påloggingssystemet.
Digitale trusler er ikke lenger noe som bare rammer “andre”. Når sensitive data havner på avveie, kan konsekvensene bli alvorlige...
Ingen fare! Vi har tatt den opp slik at du kan se den når det passer for deg. I webinaret får du...
Det er oppdaget en feil i inntektsberegningen for redusert foreldrebetaling i barnehage og SFO. Feilen skyldes endringer i datasettet fra...
Det er oppdaget en feil i inntektsberegningen for redusert foreldrebetaling i barnehage og SFO. Feilen skyldes endringer i datasettet fra...
Tusen takk for raskt svar 🙂
Jeg har ikke klart å få de inn i fagsystemet med alle illustrasjonene og slikt, så per nå så har...
Hei! Disse var kjempe fine! Skanner dere de inn i fagsystemet etterpå eller har dere fått de inn i systemet?
Hei!Er det noen av dere som har maler å dele på dybdeintervju og observasjon ?
Copyright © 2023 Visma.com. All rights reserved.