for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Visma.net AutoInvoice støtter også elektronisk ordre. Det arbeides med å implementere dette i ERP-systemene til Visma. Visma Business støtter dette fra versjon 12.10.
Hei
Er det på plass ei løysing no for å kunne sende inn ordrebekreftelsar via Visma.net Autoinvoice?. Prøvde å foreta ein test men fekk Autoinvoice-Status 3-feil i overførsel". Kunde /ordre er satt opp likt ellers som ein ordinær ordre som fungerer på faktura.
Mvh
John Åge Nydal
Visma.net AutoInvoice tilbyr nå å sende elektroniske ordre. Visma Business er integrert med denne løsningen fra versjon 12.10.
Flott Er det lagt ut ein eige dokument/artikkel på oppsett av klient-kunde-ordre for å få dette til i praksis. Vi har ein klient vi har satt opp faktura på som fungerer, men det kan være smånyanser i oppsett (tillegg) som må settast på i tillegg til sendemåte for dok. 1 - "ordrebekreftelse via autoinvoice" sidan eg får "3 [Feil i overførsel]" på Autionvoice-status?.
Hei
Forutsetningene i Visma Business er som følger, utover aktiv Visma.net Autoinvoice-integrasjon på selskapet du sender fra:
Ut fra hva du skriver gjetter jeg på at det er punkt 1 som er årsaken til at du får feil.
Dokumentasjon av dette og øvrige ordredokumenter finnes i vedlegg A i release notes for ver. 12.10.
Ver. 13.10 av Visma Business åpner også for mottak av varekatalog, sjekk evt. vedlegg A i release notes for 13.10.
Hei,
Hva er status på dette for Visma Global? Vil man kunne bruke AutoInvoice til å motta inngående ordre?
Hei,
Nei det er dessverre ikke implementert støtte for dette via Autoinvoice pr. nå men det ligger til vurdering for fremtidige versjoner. Ordinær EDI kommunikasjon har støtter for å motta inngående ordre.
Her kommer en oversikt med nyttige linker for deg som ønsker å komme i gang med Visma.net AutoInvoice.
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.