Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Purring i Webfaktura via Autoinvoice

av Anonymous

Hei.

 

Ser at det skal bli mulig å sende purring/betalingspåminnelse i Webfaktura, dette er helt supert!

 

Men vi har svært mange som ikke har mottatt faktura på e-post via Webfaktura og vi har derfor begynt å bruke Autoinvoice. Dersom betalingspåminnelsen/purringen ikke blir sendt via Autoinvoice, men direkte fra Webfaktura er vi like langt som før vi begynte å bruke Autoinvoice. Vil det på sikt bli mulig å sende betalingspåminnelsen via Autoinvoice?

3 SVAR 3

av Svein Holanger

Hei

Nei, det er ingen planer per i dag for at AutoInvoice skal sende ut purringer. Når det gjelder utsendelse av faktura på e-post fra WebFaktura, så er vår erfaring at dette fungerer ganske bra nå. Det er fortsatt noen få tilfeller hvor kunder sier at den ikke kommer fram. I de tilfellene vil gjerne vite hvilken faktura og e-postadresse det gjelder, slik at vi kan se om det er noe vi kan gjøre på vår side.

Ellers mener vi det er et klokt valg å gå over til å sende via AutoInvoice.

Merk også at ved "send på nytt"/"purring", kan du selv velge hvilken e-postadresse den skal sendes til. Kanskje har kunden en annen e-postadresse som kan brukes?

Nils Kongsjorden
CONTRIBUTOR ***

av Nils Kongsjorden

Hei!

Jeg fikk nettopp melding fra en kunde at det mangler en faktura i purrelisten. Den står som ubetalt i fakturaarkivet, men kommer altså ikke opp i purrelisten. Hva kan årskaen være til det?

av Svein Holanger

Hei

Dette må du sende inn som en support-sak, så kan support se på det konkrete tilfelle, for å se hva som er feil.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"