Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Repeterende fakturering

av Anonymous

Har en klient som hvor en kunde skal nedbetale kr. 70 000,- over 14 mnd, altså kr. 5 000,-

Om denne kjøres som repeterende må en da følge med og stoppe den når det har gått 14 mnd eller kan det legges inn noen plasser hvor mange mnd ordren skal gjelde for? Eventuelt legges inn en saldo som skrives ned etterhvert som det lages fakturaer?

 

Arnt Steffensen

5 SVAR 5

av Svein Holanger

Det er ikke mulig i dag, men vi tar det med som et ønske. Takk for innspillet.

Ingunnh
CONTRIBUTOR *

av Ingunnh

hei, denne tråden er gammel. Har det kommet noen løsning for stopp dato av repeterende ordre nå?

av Eirik Skorstad

Hei @Ingunnh,

 

Vi ser flere ønsker rundt forbedringer av repeterende fakturaer. P.t. kan jeg dessverre ikke gi noen nærmere dato. Viser også til svar på et liknende ønske HER.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,

Har en kunde som bruker repeterende faktura og som lurer på om det er mulig å gjøre noe innstillinger slik at den mnd og/eller perioden den enkelte fakturaen gjelder for kommer opp i beskrivelsen av produktet/varen?

 

Arnt Steffensen

Godkjent løsning
Svein Holanger
VISMA

av Svein Holanger

Ja, man kan sette opp en repeterende faktura på denne måten. Fakturaene blir da automatisk laget og lagt klar til sending, men man må selv gå inn og sende fakturaene. Man blir varslet per epost når de er klare for sending.

Man kan ikke sette opp at dette skal repetere et visst antall ganger, så man selv passe på når repetesjonen skal stoppes.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"