Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Søk i Webfaktura

av Anonymous

Hei

Jeg har tidligere vært i kontakt med Support om dette med søk i Webfaktura. Det er et irritasjonsmoment for flere av våre kunder at Webfaktura henter opp det minst sannsynlige valget først, både under kunder og produkter når en faktura lages. Samtidig hentes det ikke opp nok alternativer i andre sammenhenger.

F.eks har vi en kunde som har mange privatkunder. Her melder kundene deres seg på selv, og de bruker listen over påmeldinger som grunnlag for utfakturering, hvor de bruker copy paste mellom lista og webfaktura. Om kunden deres f.eks tidligere har lagt inn et mellomnavn og denne gang ikke, klarer ikke Webfaktura å finne alternativer. I dette tilfellet kommer det altså for lite alternativer. Her hadde det vært fint om det hadde kommet f.eks "finner ingen treff på ordrett søk, kan det være noen av disse" - hvor det da hadde kommet opp alternativer som passet med et av navnene.

Når de søker opp f.eks Line, kommer Caroline, Celine osv som toppvalg før Line kommer langt ned på lista. Her blir det dermed mange navn å gå gjennom før de kommer til det valget som burde vært mest sannsynlig i utgangspunktet.

De samme problemene oppleves for kunder som har flere produkter.

Er det mulig at denne søksfunksjonen blir gjort noe med?

3 SVAR 3

av Svein Holanger

Nei, nedetiden den 17. januar er bare vedlikeholde av servere / databasevedlikehold.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

I oppdateringen som kommer nå den 17.1 - kan det forventes at dette forbedres?

av Svein Holanger

Hei

Takk for innspillet. Enig at vi kan bli bedre her. Vi tar det med oss i utvikling videre.

-Produktsjefen

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"