Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

To kontonumre på faktura

av Anonymous

Vi har norske kunder som betaler i Euro. Dermed blir det misvisende med teksten "Betaling fra utenlandsk bank" som er på fakturaen nå. 

Ville gjerne hatt to linjer for kontonummer: 

Betaling i NOK til xxxx.xx.xxxxx

Betaling i Euro til xxxx.xx.xxxxx

 

Samt at teksten "Betaling fra utenlands bank" enten endres eller slettes. Er det mulig å få til?

7 SVAR 7
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Har dere noe annet produkt som vi kan få til dette med?

av Svein Holanger

Nei, det er ikke mulig per i dag.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Det er forsåvidt tilstrekkelig med ett kontonummer på fakturaen. Det vi ønsker er at det enten blir valgt kontonummer automatisk ut fra valuta på fakturaen, eller at vi kan velge hvilket kontonummer som skal stå på fakturaen. Dukker det opp noen muligheter da?

av Svein Holanger

Hei

Per i dag er det kun mulig å ha et kontonummer i WebFaktura. Det eneste du evt. kan gjøre er å legge den inn i feltene som kan fylles ut, f. eks under "Melding på faktura". Men feltet nederst på fakturaen, vil det stå kun ett bankkontonummer.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Ingen mulighet?

Om vi ikke finner noen løsning på dette må vi nok bytte løsning. 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Det er ikke helt det jeg mener:

Vi har to kontoer i norske banker, en for NOK og en for EURO. Noen kunder blir fakturert i NOK, og noen i Euro. Vi må ha muligheten til å enkelt føre opp bare den korrekte kontoen, aller helst automatisk bestemt av valutaen på fakturaen. 

Det er tungvint for oss, og kundene maser på oss for å få rettet det opp. 

av Svein Holanger

Hei

Forsto ikke helt hva du mente her. Teksten "Betaling fra utenlandsk bank", står på alle fakturaer, uavhening av valuta og land fakturaen sendes til. Dette står der hvis IBAN og/eller SWIFt er fyllt ut.

Vanlig "Bankkontonummer", står rett over.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"