Mine områder
Hjelp
Hanne Langseth
PARTNER

Webfaktura - > .net webfaktura

av Hanne Langseth

Hvor langt unna er det før Webfaktura  befinner seg i Visma.net nå ?

 

via : https://signin.visma.net/loginwebapp/loginPage.xhtml 

 

🙂

Hanne Kirsti Langseth
9 SVAR 9

av Svein Holanger

Hei

Det er vanskelig å love noe her, men vi håper i starten av andre kvartal i år.

Sayran
CONTRIBUTOR *

av Sayran

Hei! Hva er prisen i dag hvis man skal opprette en helt ny klient i web.Faktura ? Takk!

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei


Å sette opp klienter på webfaktura er kostnadsfritt. Kostnaden kommer først når man tar i bruk løsningen.
Det blir da en kost per faktura.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,

 

kommet noe mer info ang dette? etterlengtet.

 

finnes det forestten noen måte regnskapsførere kan få innsyn inn kundens webfaktura? Flere ansatte hos oss etterspør muligheten for å kunne kontrollere fakturaene, ikke bare buntene som ligger i VB. Vi har jo en admintilgang, men jeg kan ikke bruke all tiden min på å hente ut kopier... om ikke annet hadde dette vært fint hvis fungerte når Webfaktura skal over i v.net - at man f.eks kan gi "Webfaktura viewer" til de ansatte. vi må jo kunne kontrollere.

av Svein Holanger

Overgangen til visma.net tar tid (som vanlig lengre tid enn vi først hadde beregnet :-)). Det jobbes med overgangen og vi vet ikke når det er klart enda. Vi håper å få det på plass i løpet av oktober, men her er tidsestimatet høyst usikkert. Med overgangen til visma.net, håper vi at vi kan gi muligheten til å gi flere brukere tilgang til WebFaktura, med forskjellig typer tilganger. Forhåpentligvis basert på firmagrupper etc. Dagens løsning med kun en byråbruker er for dårlig. Skjønner at noen velger å ikke vil gi ut det passordet til alle regnskapsførerne.

av Svein Holanger

Nytt tidsstimat på WebFaktura i visma.net: Vi håper å ha noen piloter i gang på dette i desember/januar. Her er bilde som viser at vi nærmer oss en løsning 🙂WebFaktura kommer i visma.netWebFaktura kommer i visma.net

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Skjedd noe mer på denne fronten!? 🙂 Noe forventet slipp dato for dette enda?

av Svein Holanger

...desember/januar har blitt til mai/juni. 

Dvs at vi fortsatt jobber med å få dette på plass 🙂

Hanne Langseth
PARTNER

av Hanne Langseth (Oppdatert ‎25-04-2018 10:32 av Hanne Langseth PARTNER )

Vil da tilgangsstruktur følge Visma.net oppsettet ? 

- for eksempel kunne regnskapsførere tilgang og bistå kunde ved behov og spørsmål. 

 

Samt håper virkelig at tidsskjemaet holder nå. 😉 

 

Hanne Kirsti Langseth
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"