Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

passord på ny bruker

av Anonymous

Hei,

Når jeg skal opprette bruker til en ny klient i webfaktura har jeg problemer med at passordet jeg lager ikke samsvarer med det kunden faktisk får. jeg lager brukernavn og passord og trykker test login uten at jeg får noen feilmelding. Etter jeg har opprettet brukeren prøver jeg å logge inn for å sjekke at alt er som det skal før jeg sender påloggingen til kunde, men da får jeg opp at passordet er feil. når jeg går inn i webfaktura konfigurasjonen og ser på brukeren ser jeg at passordet har mange fler tegn enn det jeg valgte. Til å begynne med trodde jeg at det var jeg som rotet, men det skjer hver gang jeg skal opprette ny bruker. Er det andre som har dette problemet eller som vet hva det skyldes?

Nå må jeg løse det ved å endre e-post på brukeren til min egen, trykke glemt passord og lage nytt før jeg sender til kunden.

 

-Marie Eikeland

2 SVAR 2
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,

Vi bruker versjon Sync 1.0.71. Da får jeg se om det hjelper å oppdatere versjonen. Har ikke problemer med å opprette bruker, annet enn at passordet ikke blir rett.

Takk for tilbakemelding! 🙂

av Svein Holanger

Hei

Hvilken versjon av Sync-programmet bruker dere? Jeg anbefaler at dere bruker siste versjon (Sync 2.0.149).

Ellers, hvis dere har problemer med å opprette brukeren, så kan den opprettes i etterkant ved å logge inn med byråbrukeren og legge til brukeren.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"