Mine områder
Hjelp
Marit Winge Pedersen
CONTRIBUTOR ***

Arbeidsforholdshistorikk

av Marit Winge Pedersen

Denne ideen kommer opprinnelig fra Anne Kristiansen, men jeg kan ikke se at den er lagt til som Idé. Tar meg derfor friheten å legge den til som forslag her.

 

"Ønsker en rapport som viser arbeidsforhold historikk. Det hender ansatte endrer arbeidssted og det er ikke mulig å kjøre en fellesrapport over alle ansatte som viser dette."

 

For min egen del så er det endringer hver måned hvor ansatte endrer arbeidssted, historisk liste på disse endringene hadde vært helt knall!

4 SVAR 4
Vidar Nerby
CONTRIBUTOR ***

av Vidar Nerby

Hei, Er rapporten som finnes under kartotek-Importer/Eksporter/Excel/Eksportlønnshistorie til noen hjelp ?

Der kan du velge f eks persondata fra tidsrom til tidsrom. Bare et forslag..

Marit Winge Pedersen
CONTRIBUTOR ***

av Marit Winge Pedersen

Den der var ikke helt borte vekk nei. Takk til deg VidarSmilefjes glad

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Marit

 

Takk for idéen.

 

Dette finnes allerede muligheter for å kunne ta ut slik historikk på arbeidsforhold fra Huldt & Lillevik Lønn.

Om du går til oppgaven Kartotek | Personer og mappen Arbeidsforhold, vises historikk på arbeidsforholdet på den ansatte i en tabell (grid) nederste i skjermbildet. Denne historikken kan du eksportere til Excel ved å høyreklikke i tabellen.

Jeg har flyttet ditt innlegg hit til diskusjonsforumet, siden dette allerede finnes i Huldt & Lillevik Lønn. På denne måten kan også andre brukere få informasjon om denne funksjonaliteten.

 

Mvh
Wenche Jacobsen

Marit Winge Pedersen
CONTRIBUTOR ***

av Marit Winge Pedersen

Hei, takk for svar.

Tror ikke jeg har klart å forklare hva jeg er ute etter.

Jeg er ute etter arbeidsforhold historikk på alle ansatte i en liste, ikke bare en ansatt.

 

Forslaget ditt til løsning er utprøvd og det fungerer ikke.

Mulig det er min kunnskap som er dårlig, men løsningen du beskriver henter bare ut historikk på en person av gangen. Eller tar jeg feil og eventuelt hva er det da jeg misforstår?

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"