Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Integrasjon mellom H&L/ HRessurs / regnskapssystem

av Anonymous

Hei,

noen som har integrasjon mellom lønns, personal & regnskapssystem?

Jeg bruker selv H&L, har link med eksport fra HRessurs av elektroniske reiseregninger/utlegg, men mangler link til Shipnet fra et av systemene for direkte bokføring/regnskap (dette gjør jeg manuelt). Tips til dette?

Lurer også på om noen har ideer til hvor man kan finne informasjon om hva man ta vare på av dokumentasjon på lønn, hva som kan lagres elektronisk og hva som event. må tas ut på papir.

Er ute etter å effektivisere det jeg kan, og håper noen har ideer som andre ikke har tenkt på og som vil dele?

Mvh Anne M.

 

 

 

1 SVAR 1
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei.

Vi har ikke egen integrasjon til ERP systemet Shipnet. Men mange ERP leverandører kan lese inn filer på et av våre standardformater.

Oversikt over våre standardformater finner du under Hjelp | Brukerdokumentasjon i Huldt & Lillevik Lønn. Under Recordbeskrivelser finner du våre formater. Regnskapstransaksjoner - Huldt & Lillevik utvidet standard er den som er mest brukt.  Jeg anbefaler at du kontakter leverandøren av Shipnet og hører om de har mulighet for innlesning av transaksjoner fra Huldt & Lillevik.

Når det gjelder oppbevaring av bilag elektronisk, se denne artikkelen på Altinn:
https://www.altinn.no/no/Starte-og-drive-bedrift/Drive/Regnskap-og-revisjon/Hva-er-bokforingsplikt/Oppbevaring-av-regnskapsmateriale/

 

Med vennlig hilsen
Wenche Jacobsen
Product Manager

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"