Mine områder
Hjelp
Hilde Andersen2
CHAMPION *

registrere flere ansatte

av Hilde Andersen2

Hei!

er det mulighet for å registrere ansatte gruppe eller lønnsart på flere når det gjelder det som ligger under fordring?

Skal endre beløp på kollektiv hjemmeforsikring og koll. reiseforsikring på alle. Dette ligger under fordring ser jeg.

må jeg gå inn på hver enkelt ansatt på fanen fordring?

 

 

6 SVAR 6
Godkjent løsning
Vidar Nerby
CONTRIBUTOR ***

av Vidar Nerby

Hei, hvis en registrerer fordringshaver for hvert trekk, med beløp eller prosent, så vil du få spørsmål om du vil at alle som er registrert med det trekket skal oppdateres, hvis du endrer prosent eller trekkbeløp på fordringshaver. Gjort i en smell !

Venke Sørøy
CONTRIBUTOR ***

av Venke Sørøy

Hei ! Vi har gruppeliv og behandlingsforsikring til våre ansatte. Dette legger jeg under fast lønn/trekk uten beløp, så endrer jeg parameter på lønnsarten når beløpet endres. 

Hilde Andersen2
CHAMPION *

av Hilde Andersen2

hei!

Mye mer enklere å ha det der ja, vet ikke hvorfor dette er lagt inn som fordring hos oss...

Da skal jeg endre dette fra fordring til fast lønn/trekk.

🙂

 

Hilde Andersen2
CHAMPION *

av Hilde Andersen2

Disse beløpene ligger under fordringsfanen på fast lønn trekk. Der ligger også pensjonsstrekket, men dette er jo i prosent.

Prøvde meg på å reg. pr lønnsart under periodens lønn, men fant ikke lønnsarten. Er det fordi den er en fordring?

Marianne Nilsen2
CHAMPION ***

av Marianne Nilsen2

Ja 🙂

 

Vi har slike liggende under fast lønn og trekk slik at det alltid kommer på perioden, men gjøres forskjellig skjønner jeg.

Marianne Nilsen2
CHAMPION ***

av Marianne Nilsen2

Hei

 

Du kan bruke registrere pr. ansattgruppe underperiodens lønn, antar du har dette liggende under fast lønn og trekk?

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"