Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

SPAM

av Anonymous

Hei!

Nå er jeg lei av mail fra dere! Jeg har heller ikke huket av at jeg er interessert i Huldt & Lillevik, og jeg har bedt dere om å fjerne min private mailadresse, men ingen svarer, og ingeting skjer.

Her er de mailene jeg har fått fra dere i dag. Mangler bare et tips om hvoran lese mail effektivt.. Det hadde vært toppen.......

Skjerpings! Og god jul...

 

3 SVAR 3
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Jeg får også mye mail, så jeg har laget en egen mappe for visma community.

 

I Outlook, under Innboks har jeg lagret en mappe som heter Visma.

Når det har kommet en e-post fra Visma, høyreklikket jeg på den, og valgte Regler - Flytt alltid meldinger fra: Visma Community - Klikk på mappe Visma Community.

Da samler seg alle mailer fra Visma Community i en egen mappe, og blir ikke så forstyrrende i den vanlige innboksen.

Fint med mye informasjon, men ikke dobbelt opp.

 

 

 

 

 

Mone Nielsen
CHAMPION ***

av Mone Nielsen

Jeg har også samme problem.. når det sendes ut informasjon om kurs m.m. så komemr det gjerne to-tre mail med samme budskap 🙂

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Marianne

Ja her har du fått mange mail fra Community. Ser ut til at du følger kurs, det er forskjellige kurs som er lagt ut for det meste ser jeg.

Jeg bringer dette videre til kursavdelingen.

Ønsker du å endre dine innstillinger i Community kan du gjøre det på min side, feks hvis du ønsker å få en samlemail pr dag. Beskrivelse finner du nedenfor.

https://community.visma.com/no/software/tema/Informasjonsartikler/visma-community/Motta-varsel-nar-det-publiseres-nye-artikler/?utm_campaign=NO_SW_Ikke-epostvarsel_HL-kunder_uke50_2016&utm_medium=email&utm_source=Eloqua

God jul når den tid kommer.

 

Mvh Ågot

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"