for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hei!
Jeg prøver å aktivere Tripletex lønn men får bare feilmelding når jeg trykker på start.
Feilmeldingen som vises er:
Verdien kan ikke være null.
Parameternavn: source
ved system.data.data xxxxxxx
ved MBS.moduls xxxxxx
ved MBS_TripleTex xxxx
Har prøvd å aktivere hos annen bruker men får samme feilmelding.
Hva gjør jeg?
Vennlig hilsen
Siv-Jorunn Nilsen
Hei.
Takk for din henvendelse.
Her trenger vi loggfiler. Fint om du kan sende oss loggene fra Fil - Databaseverktøy - Gå til firmadatabasens dokumentområde - TripletexPayroll - Logg til support@mamut.com
Ha en fin dag videre.
Mvh
Mamut Support
Hei, har fått ordnet dette.
Hei, hva gjorde du? Får samme feilmelding.
Hei.
Dersom du opplever samme feilmelding, så kan du sende oss samme loggfiler.
Fil - Databaseverktøy - Gå til firmadatabasens dokumentområde - TripletexPayroll - Logg til support@mamut.com
Mvh
Mamut Support
Hei!
Jeg får samme feilmelding (i alle fall noe veldig lignende), men finner ikke mappen "TripletexPayroll". Jeg har selvfølgelig utsatt aktiveringen til siste øyeblikk og skal kjøre lønn i morgen. Hjelp! 🙂
Vennlig hilsen
Marlin Johannessen
Hei.
Vi kan sende deg et script, men anbefaler uansett å ringe oss på telefon 815 55 470 eller sende e-post med feilmeldingen til support@mamut.com.
Takk.
Mvh
Mamut Support
E-post sendt. 🙂
Jeg finner ikke TripletexPayroll på denne filstien.
Hei.
Takk for svar.
Da anbefaler jeg å ringe oss direkte på telefon 815 55 470, slik at vi kan se på det nærmere. Du kan eventuelt sende oss e-posten med et skjermbilde av feilmeldingen, og skrive at du ikke finner TripletexPayroll mappen.
Mvh
Mamut Support
Eller... jeg har fått opp en fil under firmadatabasens dokumentområde som heter _DbgMsgs, er det denne?
Hei.
Nei, det er ikke samme filen. Vi vil nok trenge sikkerhetskopien din for testing. Anbefaler å sende oss en e-post.
Mvh
Mamut Support
Hei.
Godt å høre.
Ha en fin dag videre.
Mvh
Mamut Support
Hei igjen, ett lite spørsmål til. Må vi registrere alle ansatte manuelt i Tripeletex?
mvh. Siv-J.Nilsen
Hei.
Du får mulighet til å overføre ansatte under aktiveringen.
Mvh
Mamut Support
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved .