Mine områder
Hjelp
Mamut One
Mamut One Mamut One expand navigation
Anonymous
Ikke relevant

Annulert ordre, produkt fremdeles reservert til kunde.

av Anonymous

Jeg har annullert noen ordrer i Mamut Enterprise E5, men varene står fremdeles reservert til kunder i produktregisteret. Hvordan retter jeg dette?

3 SVAR 3

av Terje Kjeldsen

Hei

Ser du i mellomtiden har vært i kontakt med vår supportavdeling, og at dette nå er løst.

Ha en fin dag!

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous
Hei, Jeg har prøvd det som du beskriver i tråden, men har fremdeles varer stående reserverte på kunder. Det er også varer som står som ikke leverte i levere varer applikasjonen inne k MAmut E3. Jeg har prøvd å levere disse, men får da opp feilmelding. Kan dere hjelpe meg med å rette opp dette?

av Terje Kjeldsen

Hei

 

Når du annullerer en ordre skal også reservasjonene mot ordren automatisk slettes. Trolig tilhører reservasjonene andre ordre enn de du har annullert.

Gå til Vis->Lager->Lager->Lagerbevegelser og reservasjoner. Velg type reservasjon, ønsket produkt, og fjern datoen i datofeltet. Trykk på oppdater, og alle reservasjonene for produktet skal vises. Slett evt. de reservasjonene du måtte ønske å slette.

Dersom reservasjonene tilhører annullerte ordre, har noe gått galt. Ta i så fall kontakt med support.