Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

E-godkjenning/signering av tilbud/ordre

av Anonymous

Jeg har lest at det er mulig med e-godkjenning av dokumenter i Visma. Er det mulig i Mamut?

Vi ønsker oss veldig muligheten til at våre kunde kan signere elektronisk på våre tilbud/ordre.

Pr i dag brukes e-post. Det hadde vært mye mer praktisk å få dette inn elektronisk.

2 SVAR 2
Henrik Horn
VISMA

av Henrik Horn

Hei! 

 

Visma Mamut AS vil lansere om kort tid mulighet til å bruke elektronisk signering. Det vil i seg selv ikke være en direkte integrasjon i Mamut One, så du vil da måtte laste ned tilbudet ditt til feks PDF, laste det opp i løsningen for signering, og da sende den til mottaker. Mottaker kan da signere med BankID for sterk autentisering. 

 

Vi ser på en tidshorisont på en måned eller to før den er klar for våre kunder og vil sende ut informasjon straks den er klar. I fremtiden kan det bli mulig med integrasjoner (altså at dokumenter ikke må lastes ned, for så å legges inn i signeringen),  men per nå vil du måtte legge over dokumentene manuelt.

 

Vennlig Hilsen
Henrik Horn
Product Manager - Visma Mamut AS

Henrik Horn
VISMA

av Henrik Horn

Hei igjen!

 

Da vil jeg bare gjøre deg oppmersom på at løsningen Visma Sign er nå klar også for mindre bedrifter. Du finner vår nyhetsartikkel her:

 

https://community.visma.com/t5/Nyheter-i-Mamut-One/Savner-du-mulighet-til-a-signere-dokumenter-digit...

 

Dette er en løsning der du kan laste opp et dokument, feks et tilbud og sende til signering hos en mottaker og benytte sterk autentisering som BankID eller BankID mobil. De første ti signeringene er gratis ut 2019 så lag en konto og send et par signeringer for å se om dette er noe for dere.

 

mvh

Henrik Horn

Product Manager - Visma Mamut AS