Mine områder
Hjelp
Mamut One
Mamut One Mamut One expand navigation
Anonymous
Ikke relevant

Endring av prosjekt

av Anonymous

Er det mulig å gjøre endring av prosjekt på timelister som er overført prosjekt/lønn?

Jeg har funnet ut at det er mulig å endre dette på kostnadsnivå i regnskapsmodulen, men dersom jeg endrer på en lønnskonto vil det da bli differanse på timer og kostnader når jeg kjører ut lister.

2 SVAR 2
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei!. Jeg har gjort samme feilen selv flere ganger, og har endt opp med at jeg har korrigert den aktuelle feilen ved å føre en ny timeliste der jeg har ført de "feile" linjene til minus og lagt inn de rette deretter. Da blir det rett både i regnskap og i timeregistreringa. På timerapportene kommer riktignok minus-timene frem også (ikke netto), så det står litt dumt i rapporten som vi av og til senere med fakturaene.

Henrik Horn
VISMA

av Henrik Horn

Hei Ellen!

Det er dessverre ikke mulig å endre dette på timelisten dersom den er ferdigregistrert og overført. Har man glemt prosjekt så vil man ikke få endret status og overført, men dersom man har valgt feil prosjekt og vil endre dette så er det ikke mulig etter det er overført. Som du har bemerket dette er mulig å endre på selve kostnadsnivået, ved å endre det på bilaget i hovedboken, men altså da ikke i timelisten.

mvh Henrik - Mamut Support