Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Hvor laster jeg ned Mamut oppgradering?

av Anonymous
 
6 SVAR 6
Godkjent løsning
Stian Sundtjønn1
VISMA

av Stian Sundtjønn1

Hei!

 

Under finner du en direktelink til versjon 21.0.1352 som du også kan bruke:

http://cdl.mamut.com/BIN/Support/MBS21/MBS21.0.1352.exe

 

1. Filen vil lastes ned og det kjøres en sikkerhetssjekk av filen. Dersom du får melding om at programmet ikke lastes ned ofte, og kan skade datamaskinen må du velge Handlinger\Actions og så klikke Kjør likevel\Run Anyway (hvis du ikke får opp valget må du først klikke på Flere alternativer\More options).


2. Klikk Ja/Yes dersom du får opp en sikkerhetsadvarsel fra Brukerkontokontroll\User Account Control
3. Du får opp vinduet WinZip Self-Extractor. La valgene Overwrite files without prompting og When done unzipping open: .\setup.exe være avhuket, og klikk Unzip for å pakke ut filene.
4. Klikk OK når du får melding om at filene er pakket ut (unzipped), og installasjonen starter automatisk.

Merk! Microsoft Office Outlook og Mamut programmet må være lukket under installasjon og oppdatering

 

Med vennlig hilsen

Stian - Mamut Support

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hva er nytt i siste versjon ? Kan Mamut POS brukes ?

Godkjent løsning
Stian Sundtjønn1
VISMA

av Stian Sundtjønn1

Hei!

 

Her finner du endringsloggen for siste versjon:

http://community.visma.com/t5/Brukertips/Endringslogg/ta-p/26278

 

Når det gjelder Butikkdata så skal det fungere fint med den siste versjonen av Mamut. Vi har ikke noen erfaringer med noe annet. Husk om du oppdatere Mamut så må du også huske å oppdatere kasse maskinen også. Samme versjon må være på alle maskiner.

 

Med vennlig hilsen

Stian - Mamut Support

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Jeg har Mamut Office Standard 20.1.1826

Godkjent løsning
Henrik Horn
VISMA

av Henrik Horn

Hei!

 

Du finner nedlastningen av Mamut på linken" Nedlastninger" lengre nede til høyre på denne siden du er på nå, eller du kan bruke denne linken her

 

mvh

 

Henrik Horn, Visma Mamut

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Sorry an error has occured......