for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hei,
Etter oppgradering av software på pcen min forsvant adobe readeren min, og jeg har ikke fått laget posteringsjournaler som har lagret seg som PDF i mappen på pcen.
Hvordan får jeg ut kopier av disse og er det i det hele tatt mulig?
Siste jeg har er nr 28 og neste er nr 36, altså ganske mange som ikke er å finne...
Mvh Reidun.
Løst! Gå til løsning.
Tusen takk for hjelpen! 🙂
Mvh Reidun.
Hei igjen,
Her har da denne -30 feilen som du nevnte til gjort at PDF skriveren ikke har fungerte i tidsrommet disse er laget.
Da foreslår jeg at du kjører ut en hovedboks utskrift 1 rapport, så setter du bare filter på bilagsnummer fra og til, eventuelt bilagsdato for det du mangler og legger den ved. Nå i etterkant får du ikke tak i akkurat denne automatiske rapporten fordi PDF skriveren din ikke fungerte. Hovedboks utskrift 1 er svært lik, så den bør dekke behovet.
mvh Henrik - Mamut Support
Flott, takk.
Jeg avinstalerte og la alt inn på nytt, da funket det.
Meeeen.... De jeg sa lå i arkiver lå ikke der alikevel, jeg så på feil år....
Er det noen mulighet å få de ut på?
Gjelder journal nr 29 tom 33. Og med revisjon rett rundt hjørnet hadde det vært greit å ha de...
Mvh
Hei igjen,
vedrørende feil -30 ved utskrift til PDF kan løses ved å følge beskrivelsene i følgende video: http://community.visma.com/no/mamut/Produkter/Mamut-One/Supportressurser/Supportvideoer/Mamut-Virtual-Printer---Ved-utskrift-til-e-post-eller-PDF-kommer-feilmelding--30/
mvh Henrik - Horn
Hei,
takk. De lå der!
Men har brått et annet problem som oppstod i samme momanget. Mulig det er derfor de ikke kom ut på papir...
*Printer not activated, error code -30* Så kom det opp noe med en eller annen PDF greie etter på...
Hva er det? 🙂
Hei Reidun!
Har du sjekket at de som lagrer seg automatisk også er borte? Legger til en beskrivelse hvordan du finner det området.
I hovedvinduet i Mamut Business Software, velg menyen Fil - Databaseverktøy - Gå til firmadatabasens dokumentområde.
Åpne mappen Documents.
Åpne mappen Journals.
Ligger det PDF kopier her av disse Journalene?
mvh Henrik - Mamut Support
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.