Mine områder
Hjelp
Mamut One
Mamut One Mamut One expand navigation
Anonymous
Ikke relevant

Kopier av Posteringsjournaler

av Anonymous

Hei,

Etter oppgradering av software på pcen min forsvant adobe readeren min, og jeg har ikke fått laget posteringsjournaler som har lagret seg som PDF i mappen på pcen.

Hvordan får jeg ut kopier av disse og er det i det hele tatt mulig?
Siste jeg har er nr 28 og neste er nr 36, altså ganske mange som ikke er å finne...

 

Mvh Reidun.

6 SVAR 6
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Tusen takk for hjelpen! 🙂

 

Mvh Reidun.

Henrik Horn
VISMA

av Henrik Horn

Hei igjen,

 

Her har da denne -30 feilen som du nevnte til gjort at PDF skriveren ikke har fungerte i tidsrommet disse er laget.

 

Da foreslår jeg at du kjører ut en hovedboks utskrift 1 rapport, så setter du bare filter på bilagsnummer fra og til, eventuelt bilagsdato for det du mangler og legger den ved. Nå i etterkant får du ikke tak i akkurat denne automatiske rapporten fordi PDF skriveren din ikke fungerte. Hovedboks utskrift 1 er svært lik, så den bør dekke behovet.

 

 

 

mvh Henrik - Mamut Support

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Flott, takk.

Jeg avinstalerte og la alt inn på nytt, da funket det.

Meeeen.... De jeg sa lå i arkiver lå ikke der alikevel, jeg så på feil år....

Er det noen mulighet å få de ut på?

Gjelder journal nr 29 tom 33. Og med revisjon rett rundt hjørnet hadde det vært greit å ha de...

 

Mvh

Henrik Horn
VISMA

av Henrik Horn

Hei igjen,

 

vedrørende feil -30 ved utskrift til PDF kan løses ved å følge beskrivelsene i følgende video: http://community.visma.com/no/mamut/Produkter/Mamut-One/Supportressurser/Supportvideoer/Mamut-Virtual-Printer---Ved-utskrift-til-e-post-eller-PDF-kommer-feilmelding--30/

 

 

mvh Henrik - Horn

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,

 

takk. De lå der!

 

Men har brått et annet problem som oppstod i samme momanget. Mulig det er derfor de ikke kom ut på papir...

*Printer not activated, error code -30* Så kom det opp noe med en eller annen PDF greie etter på...

Hva er det? 🙂

Henrik Horn
VISMA

av Henrik Horn

Hei Reidun!

 

Har du sjekket at de som lagrer seg automatisk også er borte? Legger til en beskrivelse hvordan du finner det området.

 

I hovedvinduet i Mamut Business Software, velg menyen Fil - Databaseverktøy - Gå til firmadatabasens dokumentområde.

Åpne mappen Documents.

Åpne mappen Journals.

 

Ligger det PDF kopier her av disse Journalene?

mvh Henrik - Mamut Support